Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou voor het upgraden van je pc gaan, omdat je een xbox 360 niet met de tijd mee kan laten gaan.
Tenzij je je xbox wil gaan openen. Misschien is het verstandig om eens de hardware specificaties van de xbox 360 met je systeem te vergelijken.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik raad je wel aan om even langs tweakers te huppelen en op GoT in dit topic wat te zoeken naar vergelijkbare systemen/videokaarten/iets. Je mag nu alleen geen taxatietopics meer openen en dat topic komt uit 2006, dus als je gaat vergelijken moet je eigenlijk opzoek naar de prijzen voor de geforce 4600/4800/5800 ofzo. Je ziet daar ook dat een 6800 in 2006 vaak al rond de 100,- zat, soms iets meer en soms iets minder, afhankelijk van het type. Nu het twee jaar verder is denk ik niet dat je er veel meer dan een euro of 50 voor kan krijgen, maar wederom, pin me er niet op vast. Ik weet wel wat van hardware, maar ik raad je alsnog een second opinion aan van iemand die er écht verstand van heeft. Grijp een diehard tweaker bij de lurven en stuur 'm een heel beleefde PM ofzo. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|