Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En nope dat deed ik je niet na, maar ik deed op een half seizoen, een ploeg van de laatste plaats naar de tweede plaats kunnen halen, met gevolg dat we europees konden gaan spelen.
||
Citaat:
![]() En ik ben nu Norwich, en ben net voor de derde keer op rij kampioen geworden; maar k verloor in de halve finale CL van Barcelona :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kben vorige week overnieuw begonnen.
Starte met Schalke, vondt ik persoonlijk niet zo veel aan dus na een half jaar ging ik soliciteren bij Ado den haag, nou die wouden mij..kreeg iets van 8,5 miljoen om te besteden. Ik spelers gekocht voor het seizoen erna, want promoveren had op dat moment geen kans meer. Volgende seizoen de 2e periode titel binnengehaald, sta nu 1e in de toto divisie, en sta op het moment te promoveren. oooohw wat ben ik toch weer goed ![]() |
![]() |
|
Inderdaad,ik ga ook geen trucjes enzo uithalen. Dan besodemieter je jezelf alleen maar,en als je dat leuk vind,ga je gang
![]() ![]()
|
Hmmz, k ben nu van de 3d Division naar de Premier League gepromoveerd met Brighton and Hove Albion, in de snelst mogelijke tijd van één divisie per jaar
![]()
|
![]() |
ja in oktober. www.sigames.com voor pic's
|
![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Dennisinho (06-07-2001).]
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Met Telford United (conference) naar de Premier League gegaan in zo'n 7 seizoenen. Toen stond ik in daarin voor Europees Voetbal en opeens werd mijn savegame op een onbegrijpelijke manier gewist
![]() Trouwens, wisten jullie dat Witschge Nl-bondscoach werd? ![]()
|
Ik dacht...ik ga een keer met Sheffield Wednesday...First Division middenmoot en dan proberen te promoveren en verder.
Ok...eerst een paar spelers kopen. Verdomme!!!!! Ik kan f0 uitgeven...hoe kan dat nou weer dan???? Ach ja...Sheffield heeft een schuld van f32miljoen!!!!! Lekker is dat! Toch met overmacht kampioen geworden in de fist division, een paar speler goed verkocht, slim aankopen en ben nu op weg in mijn 2e seizoen om kampioen in de Premier League te worden en heb zo'n 40 miljoen te besteden! En zonder cheats, volgens mij zijn die er helemaal niet, maar gebruiken ze editors!
|
Ik begin het spel nu door te krijgen
![]()
|
Damn, wat lomp... t Spel crasht nu steeds in augustus, zelfs mèt de speciale patch die dit eruit zou horen te werken... En als ik em opnieuw installeer, doet ie dat nog steeds! (??)
|
![]() |
Ik ben echt te verslaafd aan het spel, ik was eerst manager van Man Utd om het spel te leren. daarna ben ik manager van ajax geworden en ben toen in mijn 2e seizoen al wereldkampioen geworden. Maar door die wedstrijd is mijn Roy Keane wel voor 6! maanden geschorst, omdat hij de scheids omver had geduwd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
championship manager kennyke16 | 7 | 02-09-2002 12:32 | |
Games |
championship manager 01-02 OLD DIRTY BASTERD | 4 | 28-06-2002 16:09 | |
Games |
Wie kan me wat vertellen over Championship Manager 6 voor de PC??? King_Jaspa | 28 | 03-03-2002 23:24 | |
Games |
Championship manager 01-02 kvaklaas | 1 | 10-10-2001 12:54 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 7 | 23-09-2001 21:42 | |
Games |
Championship Manager - Praga Khan - | 1 | 20-09-2001 21:45 |