Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gakst! surkin in de max of oizo in de oude zaal... duidelijk oizo dus, kun je tenminste op het podium klimmen en dergelijke. Dat ging echt zwaar los daarzo, veel te lang door gegaan die kerel. Na 5en kwam surkin er ook gezellig bijstaan. Oude zaal was place to be, Surkin was vast leuk
|
![]() |
|
Nou ik vond het anders een briljant feestje. Nog 4 dagen te gaan..
Joost van Bellen kende ik niet, maar was goed, Yelle was ook heel erg leuk, en als je bij MSTRKRFT tot het einde gebleven was had je met Yelle en MSTRKRFT op het podium naar het einde toe gedanst ![]() Wel jammer dat ik oizo niet gezien heb natuurlijk, maar ach.
|
Was echt een supervette avond. Eerst naar Peaches djset en The Count and Sinden geweest, daarna even MSTRKRFT, maar dat was niet veel. Surkin en Mr. Oizo echter waren supervet. Eerst zo'n drie kwartier Surkin aangehoord, maar Oizo was duidelijk het hoogtepunt van de avond. Vanavond hopelijk Supermayer, Ellen Allien en James Holden checken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Muziek |
ANTILLECTUAL News August 2008: Tour and new tours antillectual | 0 | 30-08-2008 10:00 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 |