Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
ik had een welpje en
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb net de oranje wuppie die ik bij de AH in mn handen kreeg gedouwd uit het raam geworpen, verder doe ik niet aan oranjegekte, d.w.z. ik heb wel het een en ander aan oranje in mijn kledingkast maar dat draag ik als ik er zin in heb.
|
Lekkere wedstrijd. Gekeken in een huis met de gebruikelijke vrouwen die er weinig van snappen maar met zo'n uitslag is het altijd gezellig natuurlijk. Vrijdag kijken in een huis vol alto's die waarschijnlijk gaan juichen voor Frankrijk, hopelijk valt dat mee.
||
Citaat:
Maar goed, het EK volg ik toch het liefste met vrienden in kroegen en in idiote outfits. Niet dat ik er ook maar iets van begrijp natuurlijk, ik kom enkel voor het bier en om de h0tties van de wedstrijd te bespreken omg lol!!!!
||
Citaat:
|
Tja dan denk je die kanker ongein te ontlopen door naar Bad Religion te gaan en dan staat er een scherm in de hal van de melkweg. Kankerlame
![]()
||
Citaat:
Gekeken in de bitterzoet met een leger hc kids en ander gespuis. Trok 't goed, daarna direct Vitamin X en Annihilation Time met een ouderwetse boerenpit vol glas en funitems. Party!
|
![]() |
ik kreeg vandaag ruzie met een collega toen ik stfu zei terwijl ze zich 1000 jaar niet interesseert in voetbal en opeens dringend de opstelling wil bespreken en een wuppie op haar fietsbel heeft geplakt.
voetbal ok, maar die mass hysteria en het debiele carnaval eromheen hoeft voor mij niet zo. kutsnol. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een leeuwenhose, maar die doe ik alleen aan als ik in marginaal Maarssen op straat tussen het bier voetbal ga kijken (vrijdag). Gisteren was ik in de Bitterzoet, met stijlvol oranje gelakte nagels.
Voetbal, ik ben groot fan, zéker het EK/WK.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 | |
Vrije tijd |
Voetbal? Football! Ananias | 18 | 08-10-2006 14:01 | |
Vrije tijd |
Minister Bot pleit voor NeBe-competitie. EmilioFCG | 67 | 08-10-2004 18:56 | |
Vrije tijd |
stadionliederen diamondvoodoo | 25 | 04-01-2004 15:59 | |
Vrije tijd |
Favo sport??? Mandy-ydnaM | 65 | 24-04-2003 09:17 | |
Lifestyle |
prijzen/onderscheidingen enzo Verwijderd | 77 | 28-03-2003 13:35 |