Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2008, 14:49
*oma*
*oma* is offline
Ja, de wedstrijden komen eraan/ zijn al begonnen.
Dos jij je helemaal uit in het oranje of wil je van deze gekte niets weten? Welke oranje-items heb jij allemaal al in huis gehaalt?
Oud 09-06-2008, 15:15
Verwijderd
ik heb toevallig een toeter van jupiler omdat hij bij een kratje zat. Verder ga ik me niet uitdossen maar ga ik wel alle wedstrijden van NL kijken met wat vrienden onder het genot van een biertje
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 15:25
Verwijderd
Ik kijk wanneer ik er tijd voor heb en niets anders heb ingeplanned. Ek en Wk vind ik wel greppig, maar over het algemeen ga ik liever zelf een balletje trappen.

En ik kleed me natuurlijk heel tegendraads in de kleuren van de tegenstander, als oranje moet spelen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 15:59
Verwijderd
Al m'n collegas lachen me uit omdat ik geen vreselijk 'brulshirt' of dergelijk prul draag, maar ik lach hen uit omdat ze allemaal hetzelfde zijn!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:32
Broeder
Broeder is offline
Het interesseert me niet. Het zou me ook niet interesseren of anderen wel of niet kijken en zichzelf belachelijk maken, ware het niet dat de "aankleding" die erbij komt kijken vreselijk irritant is en ik niet graag een uur in de rij sta bij de kassa omdat opeens iedereen barbecueblokjes en dode dieren nodig denkt te hebben.
Oud 09-06-2008, 16:34
Electriq
Electriq is offline
Couldn't care less. Gelukkig is er vanavond nog een acceptabel surrogaat voor vrouwen op tv en wel: een SATC-marathon. Thnx net 5.
Oud 09-06-2008, 16:39
capibara
capibara is offline
Citaat:
Het interesseert me niet. Het zou me ook niet interesseren of anderen wel of niet kijken en zichzelf belachelijk maken, ware het niet dat de "aankleding" die erbij komt kijken vreselijk irritant is en ik niet graag een uur in de rij sta bij de kassa omdat opeens iedereen barbecueblokjes en dode dieren nodig denkt te hebben.
Van dattem.
Oud 09-06-2008, 16:48
Verwijderd
ik had een welpje en

Citaat:
Verder ga ik me niet uitdossen maar ga ik wel alle wedstrijden van NL kijken met wat vrienden onder het genot van een biertje
maar verder niks. ik heb geen verstand van voetbal maar vind het wel vermakelijk. ik ga ook geen voor- of nabesprekingen kijken want ik heb toch zo'n schurfthekel aan johan cruijf
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:49
asjdfl
asjdfl is offline
het is altijd zo lekker rustig in het openbaar vervoer/supermarkt

ik mag dat EK wel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:51
Verwijderd
ik ben vet voetbal fan, vooral EK's en WK's, yeh maar ik ga me niet uitdossen. met vrienden kijken, lomp schreeuwen als er iets mis gaat en bier drinken it is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 18:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik heb een oranje polo en een overhemd met oranje er in. Die trek ik beide niet aan.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 18:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik HAAT voetbal echt enorm. Vanavond ga ik lekker naar Bad Religion!
Oud 09-06-2008, 18:30
Verwijderd
Ik heb zo'n Oranje Duits kk helmpje. Die doe ik ook niet op.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 18:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik heb zo'n Oranje Duits kk helmpje. Die doe ik ook niet op.
Die heb ik ook.

En ik heb er een aan een Duitse vriend gegeven. Die had 'm in zijn woonkamer liggen tot zijn moeder op bezoek kwam waarna dat ding heel snel naar de kelder verdween, hhaha.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 19:00
Verwijderd
m'n bovenburen zijn dronken en net sprong er iemand van hun balkon in onze tuin met z'n kop tegen de schutting. daarna gingen ze met dingen smijten, en nu draaien ze de dommel-tune en andere dikke kutmuziek. voetbal (L)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 20:43
Metal
Metal is offline
2-0, hardcore shit motherfuckers.
Oud 09-06-2008, 20:50
Vice
Vice is offline
Het is/was wel lekker rustig op de weg.
Oud 09-06-2008, 20:54
Broeder
Broeder is offline
O leuk, krijgen we straks natuurlijk weer van die idioten met toeters onder het raam.
Oud 09-06-2008, 21:05
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
O leuk, krijgen we straks natuurlijk weer van die idioten met toeters onder het raam.
Straks?
Oud 09-06-2008, 21:10
Broeder
Broeder is offline
Het is nu nog vrij stil, op wat geschreeuw na. Verdacht, als je het mij vraagt.
Oud 09-06-2008, 21:43
HenkMul
HenkMul is offline
Ik ga hard op het EK. Het liefst kijk ik elke wedstrijd.
Oud 09-06-2008, 21:43
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
2-0, hardcore shit motherfuckers.
3-0 godenzonen!!!!!!!!!!!!!
Oud 09-06-2008, 21:54
Metal
Metal is offline
Oud 09-06-2008, 22:27
trophus
trophus is offline
Ik heb net de oranje wuppie die ik bij de AH in mn handen kreeg gedouwd uit het raam geworpen, verder doe ik niet aan oranjegekte, d.w.z. ik heb wel het een en ander aan oranje in mijn kledingkast maar dat draag ik als ik er zin in heb.
Oud 09-06-2008, 22:40
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
3-0 godenzonen!!!!!!!!!!!!!
Buyaka!
Oud 09-06-2008, 22:42
idontcare
idontcare is offline
ik vind het geweldig, met vrienden kijken en al die belachelijke liedjes zingen, omdat het kan. drienuuuuul, drienuuul, drienul, driiienuuullll. oranje zonnebril op en zo'n klapper, lekker meedoen met de massa.
Oud 09-06-2008, 22:45
Verwijderd
Volges mai heppe we gewonne
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 22:54
Verwijderd
we hebben een L we hebben een A LA LA LA LA LAAAAAA. nou iig, 2-0, yeh! boven me is het een dikke paaty, en hier slaapt iedereen. maar volgens mij kan ik zo niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 22:55
Verwijderd
Hossa!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 22:57
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Lekkere wedstrijd. Gekeken in een huis met de gebruikelijke vrouwen die er weinig van snappen maar met zo'n uitslag is het altijd gezellig natuurlijk. Vrijdag kijken in een huis vol alto's die waarschijnlijk gaan juichen voor Frankrijk, hopelijk valt dat mee.
Oud 10-06-2008, 08:19
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik weet wat buitenspel is.
Oud 10-06-2008, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Couldn't care less. Gelukkig is er vanavond nog een acceptabel surrogaat voor vrouwen op tv en wel: een SATC-marathon. Thnx net 5.
QFT
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 09:36
kuik
kuik is offline
mn hardloopmates vroegen of ik kwam kijken onder het genot van wat toast en wijn, dus dat heb ik maar gedaan. voor de rest kan het me weinig interesseren.
Oud 10-06-2008, 10:06
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Lekkere wedstrijd. Gekeken in een huis met de gebruikelijke vrouwen die er weinig van snappen maar met zo'n uitslag is het altijd gezellig natuurlijk. Vrijdag kijken in een huis vol alto's die waarschijnlijk gaan juichen voor Frankrijk, hopelijk valt dat mee.
Je kan het ons vrouwen niet kwalijk nemen, voetbal is natuurlijk ook een bijzonder complexe sport.

Maar goed, het EK volg ik toch het liefste met vrienden in kroegen en in idiote outfits. Niet dat ik er ook maar iets van begrijp natuurlijk, ik kom enkel voor het bier en om de h0tties van de wedstrijd te bespreken omg lol!!!!
Oud 10-06-2008, 10:48
vilein
vilein is offline
Citaat:
we hebben een L we hebben een A LA LA LA LA LAAAAAA. nou iig, 2-0, yeh! boven me is het een dikke paaty, en hier slaapt iedereen. maar volgens mij kan ik zo niet slapen.
Nee nee, 3-0! dat was nog even spannend met die eerste zeg. Maar ik vond mijzelf gisteren per ongeluk toch terug in een kroeg waar iedereen helemaal uit zijn dak ging. Ik denk vrijdag weer, want het was super tof. Natuurlijk heb ik geen oranje kleding, want daar geef ik mijn geld niet aan uit. Wel bel ik na zo'n wedstrijd mijn papa om het even door te spreken.
Oud 10-06-2008, 11:32
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Tja dan denk je die kanker ongein te ontlopen door naar Bad Religion te gaan en dan staat er een scherm in de hal van de melkweg. Kankerlame Ik hoop dat 'we' (mijn god wat haat ik het als mensen zo naar dat elftal verwijzen) er zo snel mogelijk uitliggen zodat WE collectief van die bullsht af zijn.
Oud 10-06-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Nee nee, 3-0!
oh, dat was een typfout.

ik bel na wedstrijden ook altijd met m'n vader om de wedstrijd door te spreken, maar ze zitten nu in spanje, dus dat wordt te duur.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 11:37
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Tja dan denk je die kanker ongein te ontlopen door naar Bad Religion te gaan en dan staat er een scherm in de hal van de melkweg. Kankerlame Ik hoop dat 'we' (mijn god wat haat ik het als mensen zo naar dat elftal verwijzen) er zo snel mogelijk uitliggen zodat WE collectief van die bullsht af zijn.
Niet haten...

Gekeken in de bitterzoet met een leger hc kids en ander gespuis. Trok 't goed, daarna direct Vitamin X en Annihilation Time met een ouderwetse boerenpit vol glas en funitems. Party!
Oud 10-06-2008, 11:44
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Niet haten...
Ach als je met zo veel fout oranje volk werkt als ik dan mag je het echt wel gaan haten hoor.
Oud 10-06-2008, 12:28
asjdfl
asjdfl is offline
ik kreeg vandaag ruzie met een collega toen ik stfu zei terwijl ze zich 1000 jaar niet interesseert in voetbal en opeens dringend de opstelling wil bespreken en een wuppie op haar fietsbel heeft geplakt.
voetbal ok, maar die mass hysteria en het debiele carnaval eromheen hoeft voor mij niet zo.

kutsnol.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:36
STP
STP is offline
Citaat:
ik ben vet voetbal fan, vooral EK's en WK's, yeh maar ik ga me niet uitdossen. met vrienden kijken, lomp schreeuwen als er iets mis gaat en bier drinken it is.
Juist! En dan vooral het bier drinken en lomp schreeuwen!
Oud 10-06-2008, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Gast stel je niet zo aan man.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:50
Verwijderd
Ik had gisteren wel mijn nederland-shirtje aan en ik hou natuurllijk een oogjeop de stand van zaken, maar echt fanatiek enzo doe ik niet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:53
Verwijderd
Citaat:
je scenepoints moeten inmiddels wel het dak uitrijzen eh.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:53
DeadNation
DeadNation is offline
Ik ben al jaren van de partij hoor, shirtje aan, diverse funitems aan/op en om me heen gedrapeerd. Biertje erbij en een potje kankerhard schelden naar de tv
Oud 10-06-2008, 12:59
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb een leeuwenhose, maar die doe ik alleen aan als ik in marginaal Maarssen op straat tussen het bier voetbal ga kijken (vrijdag). Gisteren was ik in de Bitterzoet, met stijlvol oranje gelakte nagels.
Voetbal, ik ben groot fan, zéker het EK/WK.
Oud 10-06-2008, 13:02
capibara
capibara is offline
Eerste pluspunt; het feestgedruis heeft me aardig wat gratis bier opgeleverd in de stamkroeg waar ik later op de avond op mysterieuze wijze terecht kwam.
Oud 10-06-2008, 13:20
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik wou de SATC marathon zien maar dat kon niet.

Maar wel fijn dat Italië verloren heeft want ik haat Italië.
Oud 10-06-2008, 13:59
Crimson
Crimson is offline
Bad Religion riep ook even om de paar nummers de stand door, heel fijn
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 14:36
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
je scenepoints moeten inmiddels wel het dak uitrijzen eh.
Je vadsige hoerenmoeder ook!

@crimson: vond ik juist erg ergerlijk, ik ben juist voor BR naar de melkweg gekomen niet om te horen hoe dat kutspel staat.
Reageren

Regels voor berichten