Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2008, 08:14
Hulk
Hulk is offline
Is het geen idee om de leden de mogelijkheid te geven hun eigen topics te sluiten (en modereren) in de vraag&aanbod sectie?
Oud 03-07-2008, 20:19
Verwijderd
Voor.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 22:18
PV
PV is offline
daar zijn de fb's toch voor? anders hebben ze wel heel weinig te doen daar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 23:08
Verwijderd
Ja en daarbij is het veel te veel gedoe volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 15:40
Hulk
Hulk is offline
wat is teveel gedoe...?
Oud 05-07-2008, 22:35
T_ID
T_ID is offline
Mja, maar die topics zakken vanzelf toch? Wat is er immers nog te discussiëren als er aan het eind van het topic staat dat er een deal gesloten is?

De volslagen josti die soms voorbij komt hobbelen en reageert op reeds lang verkochte dingen zal op de FB's stuiten lijkt me. Ik volg V&A niet intensief, maar zo'n groot probleem is dat toch niet?
Oud 06-07-2008, 18:45
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vraag me af wat daar de toegevoegde waarde van is, behalve dat het hip en gaaf is om je eigen topic te kunnen sluiten Zo'n druk forum is V&A niet, en ik denk dat spekkie en ik het aardig onder controle hebben allemaal
Oud 07-07-2008, 18:51
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Ik vraag me af wat daar de toegevoegde waarde van is, behalve dat het hip en gaaf is om je eigen topic te kunnen sluiten Zo'n druk forum is V&A niet, en ik denk dat spekkie en ik het aardig onder controle hebben allemaal
Verkapte "kijk-mij-eens-hip-en-gaaf-zijn-omdat-ik-álle-topics-op-v&a-kan-sluiten" reactie
Oud 07-07-2008, 22:30
AlopiA
AlopiA is offline
Ojee, ik ben het niet met je eens. Nu móet ik natuurlijk wel een op macht beluste akelige forumbaas zijn!

Ik zou zeggen, kom met een fatsoenlijk tegenargument. Dat werkt doorgaans beter dan proberen een forumbaas te dissen met een loze comment en een rolleye.
Oud 07-07-2008, 22:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ojee, ik ben het niet met je eens. Nu móet ik natuurlijk wel een op macht beluste akelige forumbaas zijn!

Ik zou zeggen, kom met een fatsoenlijk tegenargument. Dat werkt doorgaans beter dan proberen een forumbaas te dissen met een loze comment en een rolleye.
Als mensen hun eigen topic kunnen sluiten wanneer een product verkocht is hoeven de arme forumbazen niet elk topic af om te kijken of het topic wel of niet nodig is, en kunnen zij zich richten op belangrijkere dingen, zoals het modereren indien er problemen zijn!

Basically dus een uitbreiding van de rechten op V&A, want je kon er ook al zo lang je wilde je berichten aanpassen. Iets wat ook prima door forumbazen gedaan had kunnen worden, maar op deze manier makkelijker is geworden.

En verder boeit het me echt helemaal niks, het is niet echt nodig.
Oud 08-07-2008, 06:25
Hulk
Hulk is offline
Citaat:

Ik heb helemaal geen zin om hierover heel lang te discussieren, zo belangrijk is het namelijk niet. Het leek me gewoon wel handig (ervaren op een ander forum), terwijl er weinig kwaad mee gedaan kan worden!
Oud 10-07-2008, 17:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een PM sturen naar een forumbaas of 'slotje' roepen is ook niet zoveel moeite
Reageren

Regels voor berichten