Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm ik heb nog nooit zo'n gerecht gemaakt eigenlijk. Het lijkt me wel lekker allemaal maar ik heb geen geduld voor van die pakken ofzo. Je hebt volgens mij van quorn van die stukjes die een beetje op kip lijken ofzo? Ik noem het altijd nep kip stukjes whaha ehm, maar weet niet hoe het precies heet. Dat lijkt me daar wel lekker bij, volgens mij kan dat ook goed gemarineerd worden. Ofwel, wat Eva zegt, misschien bedoelen we zelfs hetzelfde
![]() Verder ben ik niet zo nuttig merk ik *-).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Heb toevallig vanavond de taco's gegeten, met vega gehakt. Over het algemeen maak ik ze of met vega gehakt, of met stukjes van quorn of valess. Soms de naturelle stukjes of anders de italiaanse of aziatische stukjes, afhankelijk van wat er het beste bij het gerecht past (of wat er in de supermarkt ligt/het goedkoopst is).
|
![]() |
Ik maakte altijd zo'n hot ajam pakketje met Quorn, gewoon die kruiden/marinademix erover, even laten intrekken zoals bij de kip en hopla in de wok! Tofu is ook érg goed te marineren, paar uurjtes laten intrekken en klaar. Mensen die zeuren over witte spons hebben het nog nooit juist klaargemaakt
![]() |
![]() |
|
Ik vervang ook altijd gewoon het gehakt/kip/varkensreepjes voor het equivalent in quorn of valess. Hoewel ik dat lastiger vind als het om gerechten met biefstuk gaat, maar die maak ik gewoon niet. Ik doe er dan altijd wel extra groenten door, want kip madras met alleen wat appel, een beetje lente-ui en quorn vind ik zo saai. Ik doe er dan altijd nog paprika oid extra door, geeft het gerecht veel meer pit.
|
![]() |
Ik heb eens indiase chapatti (??) gemaakt met tofu en dat was niet echt lekker
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-08-2008 om 13:18. Reden: ik kan niet typen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|