Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hij heet bij ons de Canibabbel (geloof ik, Cannibaal zou ook kunnen), en dr staat niet zo heel veel bijzonders in. We krijgen em ook bijna nooit.
Dit jaar hebben we er geloof ik 1 gehad. D'r staat iig een horoscoop in, en verder wat verhaaltjes geloof ik. Uitspraken van leraren dacht ik ook, en verder weet ik eigenlijk niet wat er instaat ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
onze heet SKOOL UPLOAD --> school oplaad
![]() intervieuw met leraar 1 (denk aan de bruggers, die willen ook wat dMSN test (net consumenten gids Recensie van Unreal II Preview matrix 2 terug kerend rubriek TOP 10 (deze keer was het de top 10 wannebe's) What's your problem (soort break out sev vragen hoekje, alleen heeel grappig) Interview met bedrijsleider C1000 omdat we daar niet meer heen mochten in de puaze, dat heeft de SKOOL UPLOAD weer opgelost, Spotprent --> deze keer oorlog soms column cufaddaw (als je omdaait is wad da fuc) horoscopen, verslagen, nieuwe rubriek protest (protesteren tegen van alles door leerlingen )
|
![]() |
oja we zitten op ong 400 kopijen (k*t woord)
kijk, als je nieuwe naam doet en gewoon veel mond tot mond reclame over de luke diongen, zullen mensen nieuwschierig worden en lezen en dan gaat de saaie imago vanzelf over meer vragen voeg me toe masterlijkste@hotmail.com (niet toevoegen als: je breezah sletje ben/ groupie enz)
|
Die van ons heet "De Doedel."
Wij waren een-na-beste schoolkrant van het jaar 2002... Wij hebben vooral leuke rubrieken. Even voorstellen. -----> Als er nieuwe leraren zijn. Of een top 5 van muziek. En dan leraren namen erin verwerkt. Lerariteitjes ----> Uitspraken van leraren. Site Seeing -----> Leuke internet sites uitgelicht. Ik vond hem altijd errug leuk. Ik zit nu ook zelf in de redactie. Ow, ja trouwens. J emeot een redactie hebben en dan twee keer per week vergaderen, en goed afspreken, wie welke rubriek doet....
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe ziet jouw schoolkrant eruit? Elisa123 | 1 | 24-01-2014 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
schoolkrant in nood!!! muts8848 | 20 | 15-10-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
ik schrijf een column voor de schoolkrant Tha#1ChiLL | 10 | 13-02-2004 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolkrant.. Spila | 13 | 06-04-2003 13:11 | |
Algemene schoolzaken |
schoolkrant MH | 34 | 07-03-2003 20:13 | |
Algemene schoolzaken |
Redacties schoolkranten gezocht Jon | 15 | 10-11-2002 21:19 |