Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Na ongeveer vier maanden andere opties overwegen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Enerzijds kan het een aanmoediging tot jou zijn op initiatief te nemen. Dit zou echter vreemd zijn, want als je wil dat iemand initiatief neemt, waarom zou je hem dan erbij vertellen dat je geen relatie wilt, en daar een X aantal redenen voor geven. Op die manier zou je iemand enkel ontmoedigen. Een andere mogelijkheid is dat zij heeft gemerkt dat jij haar leuk vind, en dat dit een soort 'zachte' afwijzing is. Waarom? Ze zegt nu niet simpelweg, 'ik vind je niet leuk genoeg voor een relatie', maar ze maakt er een mooi verhaaltje bij. Want wat staat haar liefde in de weg? De mogelijkheid dat de vriendschap in duigen zal vallen. Een prachtige reden die men veel hoort, maar je denkt toch niet dat meisjes die verliefd zijn deze verliefdheid opgeven omdat de vriendschap anders mogelijk gevaar loopt? Als ze je heel leuk zou vinden zou ze haar vriendinntjes bijvoorbeeld juist vertellen wat een goede basis jullie vriendschap vormt voor een relatie, omdat jullie elkaar al zo goed kennen. Denk na over wat je nou opschrijft. Zij houd van jou? Ze houd zoveel van je dat ze je vertelt dat ze geen relatie wil. De vriendschap is belangrijker. Ik denk dus dat ze je niet heel leuk vind. Wel leuk, alleen niet heel erg leuk. Ze houd ook niet van je op de manier waarop jij van haar houd. Anders zou ze nooit zulke vage signalen afgeven, nog je recht toe recht aan vertellen dat ze geen relatie wil. Meisjes 'helpen' je altijd als je erg leuk vinden. Ze geven (soms overduidelijke) 'hints', ze hebben ineens een heel flexibele agenda, enz. Het idee dat een 16-jarig meisje haar verliefdheid zou willen laatstaan kunnen blokkeren ten faveure van een vriendschap met die persoon waar ze verliefd op is lijkt mij onzin. Laatst gewijzigd op 18-08-2008 om 10:57. |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft kan het topic dicht ![]()
|
beste manier is om haar tijd te geven en haar te laten wennen aan het idee dat jullie wat voor elkaar voelen maar dring je niet aan haar op want dat zal jullie vriendschap naar de hand kapot door gaan
zelf heb ik het ook mee gemaakt we kwamen wel bij elkaar maar na 2 maanden geen contact meer en waarom omdat we te hard op stapel gingen daarom zeg ik je nu als je echt van haar houdt gun haar de tijd en je zelf ook je kan er moelijk aan veranderen liefde en willen moet van beide kanten afkomen
|
![]() |
Hmm ik kan enkel uit eigen ervaring spreken. Mijn huidige vriend (nu tien maanden samen) en ik waren een jaar 'bevriend' waarin vooral ik op en af heel erg verliefd was. Hij gaf telkens aan mij ook echt wel leuk te vinden, maar hij had geen zin in relatiegezeik. Een paar maanden voor we wat kregen verloor ik mijn interesse een beetje en hadden we minder contact, toen we vervolgens samen weggingen sloeg alsnog de vonk over. Dus ja, tijd?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Aaah.. Ik heb hetzelfde meegemaakt en het duurde zo 4 lange maanden!
Précies hetzelfde, ook uit m'n klas.. Dan werd het me echt teveel en ben ik d'r gewoon beginnen kussen en dat ging Okaay ![]() Ohja dat van goede vriendjes worden enzuw, DON'T. Goede vrienden met meisjes = Homo's. I'm sorry, maar dan gaan ze met je praten over welke jongen ze leuk vinden.. & Kijk eens naar de film ' Just friends '
|
"Ze praatte ineens erg vaak tegen me, en zat vaak aan me enzo."
dude... just fking kiss her DAMNNN, waarom zo moeilijk doen. "Ze vond me leuk, maar ze wou geen verkering." Je hebt telang gewacht en nu ben je in haar onbewuste een man die geen initiatief durft nemen waardoor ze je minder aantrekkelijk vind. Het is de bittere waarheid. ( Het is de psychologie vd vrouw ) next ![]()
||
Citaat:
Maar inderdaad, gast durft ook eens iets! & Wat heb jij trouwens een fantastische nickname + bijpassend plaatje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat dat betreft is dit een geval apart en niet de moeite waard. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze was 1st aangetrokken tot hem, tot hij die blunder beging. Kreeg ze wat spijt van de aankoop en wil ze het niet meer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
mooie zinnen voor profieltfoto of msnnaam Verwijderd | 88 | 25-10-2011 17:09 | |
Psychologie |
Muziektopic #4 coopergirl | 487 | 05-03-2006 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
*verhaal* Harry Potter Fanfic: Love me just a little bit more.. juliettebinoche | 19 | 17-02-2003 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
love but not in love klein gek geitje | 2 | 22-01-2002 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Nobody's type to love Lord of Mystique | 2 | 04-11-2001 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Wishing for Love Skyrillvix | 8 | 24-09-2001 20:36 |