Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zet er dan op zijn minst een rolleye bij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je bent een ontzettende kukyfruit. goed?
|
Verwijderd
|
Wat een opgekropte frustraties allemaal zeg... Iemand dood wensen omdat zijn muziek je niet aanstaat, nou dat is echt wel ongelofelijk bewonderenswaardig!
Klote dat die gast is overleden, t is altijd klote als er iemand doodgaat, behalve als het een of andere achterlijke terrorist is die 200 mensen opblaast maar ZELFS DAN heeft zo iemand meestal nog familie of iemand die hem gaat missen. Dus hou jullie zielige opmerkingen alsjeblieft bij! Ondertussen heb ik lopen zoeken naar een fatsoenlijke foto van die vent om te weten wie het nu is... Weet t nog altijd niet, dus als iemand een foto heeft, graag. Butterfly vond ik trouwens wel een leuk nummer, de rest minder. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
grappig dat mutant al 21 is en nog zulke infantiele shit opschrijft.
Het is niet erg als er iemand doodgaat. iedereen gaat dood. het is erg als er iemand doodgaat die ik ken. hem ken ik niet. het kan me eerlijk gezegd geen flying fuck schelen. en nee, dat is geen opgekropte frustratie. het zou wat zijn dat je het klote vind als mensen overlijden, en dat bij ieder persoon vindt. dan stort je na een dag in. welkom bij relativeringsvermogen.
||
Citaat:
Get a life en show some respect, als je dan toch botte opmerkingen moet maken, doe het dan over die loser die die foto zo ongelovelijk slecht verPhotoshopte. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|