Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb dus ook een Brabantse g. Ik sta bij verschillende castingbureaus ingeschreven en ben om die reden al meerdere malen afgewezen voor vooral films en zo. Maar ik heb het ook weleens gefaked, dat ik bij castings gewoon met de harde g ga praten, en dat heeft me wel een rol in een commercial opgeleverd dus in principe hoeft het geen mega probleem te zijn. Van de ene kant wil ik wel logopedie er voor doen, maar van de andere kant vind ik het helemaal belachelijk dat je persé met zo'n harde g moet praten. Het is weleens tijd dat ze van die standaardregels af komen, toch! Op sommige momenten denk ik echt zo van, ik zal ervoor zorgen dat ze me nemen zoals ik ben! HAH! In het TV wereldje is al zoveel nep en om dan ook nog eens mijn accent te gaan veranderen. Ach ja, ik zie wel. Maar wat Preshness ookal zei, een Brabants accent is vrij makkelijk te verhelpen volgens mij!
|
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk gewoon triest dat zoiets je carriere kan beinvloeden. Het jammere is wel dat, WELK personage je ook speelt, je accent telkens meegaat. Zo lijkt me dat ook dom om een piercing in je gezicht te nemen bv.
Maar goed, is die Brabantse g zo moeilijk af te leren dan ALS je dat zou willen?
||
![]() |
Citaat:
Maar dan moet je constant geforceerd praten?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Komt misschien over als een domme vraag, maar ik weet wel hoe een zachte g klinkt, ja ik kan jullie ook nadoen hoor, maar ik vraag me gewoon af hoe jullie dat doen. :-)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Enneh... waar schrijf je je dan zoal in als je gecast wilt worden? (lijkt me best leuk om te proberen tog?) nu ff ontopic (ik moet het goede voorbeeld geven he ![]() eehm... De zachte g wordt volgens mij altijd wel gezien als het symbool van een aantal dingen. Misschien moet je dat eens uitbuiten... Afleren is geen goed ide al kan ik me neit echt veel groete acteurs/cabaretiers verzinnen met een zachte g (wees de eesrste zou ik zeggen).
|
![]() |
Kheb een zachte 'g' en vooral met rappen is dat behoorlijk irritant. Ik MOET dan gewoon een harde 'g' creeren wil het klinken. *zuchtje diep*
![]()
|
![]() |
Het bewijs dat ik het wel kan staat hier: hier (er zit wel wat gescheld in
![]() Alleen een verhaal is moeilijker. Als ik een weekend bij me neef in A'damn ben gewees praat ik ook gewoon zo half Amsterdams..
||
![]() |
Citaat:
![]() Enneh wat betreft die zachte G, let op mijn signature!! Haha ennehhhh.....erg coole homepage!! ![]() ------------------ Fake it until you make it! ![]() [Dit bericht is aangepast door bubbeltjes (16-06-2001).] |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Anyways, als je je in wilt schrijven bij een castingbureau of zo heb ik wel adressen voor je! Ik sta er zelf bij een stuk of 12 of zo ingeschreven maar er zijn er maar een paar waar ik regelmatig iets van hoor. Je moet ook maar net geluk hebben. Maar als je dat leuk lijkt moet je dat gewoon doen hoor, why not! Meestal vragen ze een close-up foto, één van helemaal en dan nog één of twee anderen. Belangrijk is in ieder geval dat je nooit inschrijfkosten gaat betalen want dat is complete onzin! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt verder ![]()
|
![]() |
Jullie hebben er nix aan, maar ik vind een zachte G wel leuk klinken, en eigenlijk is het onzin dat je daarom afgewezen zou worden. Liever een zachte G dan zo'n Amsterdams accent ofzo...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hej mensen, ik heb ook een zachte g en een super limburgs accent. persoonlijk vind ik dat limburgs vreselijk klinken en zou me wel een ander accent willen aanwennen. ben immers niet van plan hier te blijven wonen en denk eraan om in de toekomst naar amsterdam of zaandam te gaan. maar kan iemand me uitleggen hoe ik die harde g maak. krijg t namelijk niet voor elkaar tot nu toe.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
привет - nieuw (russisch) Eva030 | 23 | 17-08-2013 10:11 | |
Seksualiteit |
Vrouw laten klaarkomen ArieP | 38 | 01-07-2010 15:44 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
D, T of dt forumfreakie | 1 | 18-02-2004 19:57 | |