![]() |
|
![]() |
Vingeren is een verwarrende term, omdat het zowel kan slaan op stimulatie van de clitoris, als op stimulatie van de vagina, en dat zijn twee heel verschillende dingen, die heel anders aanvoelen en hele andere resultaten opleveren.
Wat bedoel je nou, topicstartertje? En hoe oud ben jij? Some: vinger erin, mag erin/eruit, of rondjes draaien, of wiebelen of alleen maar druk geven, en tegelijkertijd tong spelen met clitoris, dat werkt.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Echt advies ofzo heb ik niet....
Want ik weet zelf niet hoe het is als ik bij m'n vriend zou moeten klaarkomen. Hij komt wel klaar als ik hem aftrek, maar ik kom gewoon echt niet klaar als hij mij vingert. Terwijl ik mezelf wel kan laten klaarkomen.... Iemand hier tips ofzo??
|
![]() |
Behandel me nou ff niet als een klein kind graag... Maar ik heb er gewoon nog weinig ervaring mee. En daarom vraag ik het... maar daar is het forum tog ook voor?!
Ik wou het gewoon ff zeker weten... Bij mij is het probleem als volgt: Ik heb egt een lieve vriend maar ik wil gewoon nog niet met hem naar bed.. maar dat heeft verder niks met hem te maken. Maar hij wil me wel klaar laten komen ondanks dat ik niet met hem naar bed wil. En dat wou hij dus doormiddel van zijn tong doen. Ik heb daarop nee gezegt omdat het me wel lekker lijkt daar niet van maar gewoon heel goor voor mij maar ook voor hem. En daardoor wordt ik gewoon heel onzeker. Daarom wijs ik het steeds af dus houden we het nu maar bij het vingeren. En daarom stelde ik deze vragen aan jullie.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als jij je tussen je daar beneden even wast voor jullie de koffer induiken is er niks goors aan. Echt, je weet niet wat je mist. Wat een superlief vriendje dat hij je dit wil geven zonder moeilijk te doen. Maar wat wij ons nu echt in gemoede afvragen: kun jij wel klaarkomen als je jezelf vingert?
|
Verwijderd
|
Mijn vriend is bij mij zo'n 5 minuten bezig voordat ik klaarkom. Dat voelt dan zoals klaarkomen voelt
![]() De mogelijkheden zijn onder andere: Met een vinger erin-eruit, dit kan snel of langzaam, diep of ondiep, de vinger kan er helemaal uit of er steeds deels in blijven, je kunt ook twee of drie vingers gebruiken. Het tempo kan veranderen terwijl je bezig bent, snel-langzaam-snel-langzaam of steeds sneller of steeds langzamer bijvoorbeeld, en de diepte natuurlijk ook. Probeer uit, let op wat je het lekkerst vindt. Met een vinger rondjes draaien in de vagina (of nouja, voor zover je gewrichten dat toelaten), ook dit kan snel of langzaam, je kunt je vinger erbij krommen zodat je vingertop de vaginawand raakt, dit kun je doen op verschillende dieptes, je kunt natuurlijk ook af en toe je vinger strekken en weer krommen, etc. Dit kan ook met meerdere vingers. Probeer uit, let op wat je het lekkerst vindt. Met een vinger over je G-plek wrijven, die zit binnenin je vagina aan de buikzijde, op een paar cm diepte, de vaginawand is daar een beetje geribbeld. Probeer uit of je meer houdt van harde of van zachte druk, of je meer houdt van lange halen of korte haaltjes, met welke vinger het 't lekkerst is of misschien meerdere vingers, of je 't snel of langzaam wil. Niet alle meisjes hebben een gevoelige G-plek. Met een vingertop op je clitoris drukken, je kunt de druk aanhouden en dan bijvoorbeeld constant houden of steeds versterken, je kunt ook steeds harder en zachter drukken, alsof je steeds een knopje indrukt. Dit kan met het kapje eroverheen, of met het kapje weggeschoven, het kan ook met de muis van je hand of met twee vingers. Met een vingertop over je clitoris wrijven, bijvoorbeeld op en neer of heen en weer of rondjes, of afwisseling, dit kan snel of langzaam, met harde of zachte druk, met het kapje erover of met het kapje weggeschoven. Je kunt ook de muis van je hand gebruiken, of twee vingers. Bij sommige meisjes doet het pijn als je dit doet met het kapje weggeschoven. Je kunt bovenstaande dingen natuurlijk ook combineren, en er zijn nog meer mogelijkheden, die ik niet allemaal ga noemen (misschien een andere forummer?). Sommigen zul je zelf het beste kunnen, anderen kan je vriend beter, het is natuurlijk geen probleem als je het lekker vindt als jullie samenwerken hierin. Ik zou zeggen, probeer eens wat uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() naja ik heb nooit geofend op snel klaarkomen maar op een beter orgasme dat is wel gelukt maar 19 seconden dat lukt me nooit (van een ervaren masturbator ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt wel deels gelijk, een vrouw weet een stuk beter van zichzelf wat ze lekker vind, en om nou met een vinger een specifieke plek te stimuleren is voor een jongen moeilijker, aangezien hij niet precies weet wat het meisje op dat moment lekker vindt. Maar andersom is het ook moeilijk, afgetrokken worden vind ik natuurlijk wel fijn, maar om erdoor klaar te komen vind ik erg moeilijk. Zo blijkt het ook bij de meisjes op wie ik bovenstaande test heb uitgeprobeerd, het ging een stukje sneller bij ons als we beide onze monden in de strijd gooide, ipv een hand/vinger ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat hangt idd zooo van de persoon af... mijn huidige vriendje kan mij in nog geen 5 min laten komen met maar 1 vinger, terwijl ik daarvoor echt nooit klaar kwam van vingeren, al duurde het een half uur... ligt er maar net aan hoe goed je elkaar aanvoelt en ook hoe open je er over kunt zijn, als jij niet aangeeft wat goed voelt loopt hij ook maar een beetje te raden... komt wel goed, oefening baart kunst
![]()
||
![]() |
@Mizz-unknown:
Je vroeg om advies en ik denk dat het beste wat je kunt doen is om met jezelf te oefenen en te leren ontdekken wat jij lekker vindt. Je kunt je dan ook beter ontspannen bij je vriend en hem eventueel helpen - door jouw hand over de zijne te leggen, of door het voor te doen, of door aanwijzingen te geven. De gemiddelde tijd die een jongen nodig heeft om een meisje klaar te vingeren kan ik je niet geven. Dat is bij echt iedereen anders, mijn record 'meisje klaarvingeren' staat op nog geen 10 seconden denk ik maar of dat nou aan mij lag, aan de omstandigheden of aan het meisje? Daarentegen is een half uur ook niet vreemd, al denk ik dat je wel voor afwisseling moet zorgen omdat een half uur dezelfde stimulatie nou niet echt eh, stimulerend werkt ![]() Vind je het zo belangrijk om snel klaar te komen? Of duurt het je allemaal te lang als je vriendje je vingert en irriteert het je een beetje? @Het Engeltje Citaat:
Het tweede vriendinnetje dat ik kreeg was wat behulpzamer en zij heeft voorgedaan wat zij lekker vond en met haar ging het stukken beter. En net toen ik dacht dat ik het onder de knie had ging het uit en met de volgende relatie ging het weer voor geen meter. Ik kon weer vanaf het begin beginnen! Moraal: wat het ene meisje lekker vindt, kan irriterend zijn voor het andere. Geldt ook voor jongens trouwens. Niet ieder meisje pijpt of trekt even lekker. Dus geef je elkaar aanwijzingen hoe het beter moet en dan moet het uiteindelijk wel lukken. Maar de uitspraak: 'jongens kunnen niet goed vingeren' vind ik een beetje generaliserend, hoewel ik je punt best begrijp. De volgende keer dat je wordt gevingerd geef je je vriend een vingercursus, dan ben je van je klachten verlost - zeker weten!
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het hier dan wel over de one-night stand.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|