Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2008, 12:15
Anne86
Anne86 is offline
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik een onderzoek aan het doen met betrekking tot internationalisering (stage en studie in het buitenland) op hogescholen en universiteiten. Hiervoor zou ik graag van jullie weten, of jullie interesse hebben in een stage of studie in het buitenland? En of jullie bij het kiezen van een hogeschool of universiteit ook letten op de mogelijkheden om iets in het buitenland te doen?

Elk antwoord is welkom! Hier ben ik erg mee geholpen...

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Anne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2008, 01:11
AzN
AzN is offline
'n Jaartje in 't buitenland studeren lijkt me in principe wel gaaf, maar volgens is 't 'n heel gedoe om zoiets te regelen. Vooral 't leegruimen en onderverhuren van m'n kamer lijkt me lastig, bovendien zou ik m'n moeder (te) erg missen . Bij 't kiezen van 'n uni heb ik eigenlijk totáál niet gelet op de mogelijkheden daarvan.
Oud 26-07-2008, 08:23
Dsj
Dsj is offline
Mij lijkt het heel leuk om te doen, ik wil het liefst mijn master in het buitenland halen. Bij het kiezen van een universiteit heb ik er daarom wel rekening meegehouden, het is alleen niet doorslaggevend geweest.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 09:43
Verwijderd
waarom niet? stage in het buitenland is superdope denk ik, ahoewel als het niet voor een half jaar is, 3 maanden is genoeg voor mij
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 10:29
Anne86
Anne86 is offline
Bedankt voor jullie reacties!!

Kopmuntkip, heb je hier ook rekening mee gehouden toen je een school/universiteit ging kiezen? Of moet je dit nog kiezen?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2008, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties!!

Kopmuntkip, heb je hier ook rekening mee gehouden toen je een school/universiteit ging kiezen? Of moet je dit nog kiezen?
Al gekozen, maar overal zitten min punten aan en plus punten en stages in buitenland is best een groot begrip. belgie is ook al buitenland, althans? lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 13:18
Verwijderd
Ik heb mijn universiteit niet gekozen met het oog op de mogelijkheden om naar het buitenland te gaan. Op dit moment ben ik nog niet in het stadium van mijn studie dat ik ook daadwerkelijk na ga denken over naar het buitenland maar het is wel iets wat ik graag wil.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 16:26
Liedewiet
Liedewiet is offline
absoluut, ik moet er niet aan denken om de komende vier jaar allemaal in nederland door te brengen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten