Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het vest zit in het jasje genaaid, maar alleen bij de mouwen, capuchon en rits. superlekker dus. en er staat bye bye kitty op, maar misschien gooi ik daar een patch overheen. ik weet het nog niet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben vandaag begonnen met lezen in een grammatica Mandarijn Chinees, en ik ben de Pimsleur cursus aan het volgen
![]() ![]() Maar vandaag is vooral speciaal omdat ik een afspraak met een studentdecaan heb gemaakt, iets wat ik al sinds september ofzo had moeten doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Deze dag is tot nu toe niet zo heel bijzonder. Eigenlijk ![]()
|
Mijn liefje en ik zijn vandaag een jaar samen! Maar hij wilde niks doen enzo.
Ik had me echter net gesetteld voor de tv, klopt er iemand op het raam. Is het mijn vriendje! in zijn strakke "I-am-the-only-gay-in-the-village-racepakje". ![]() Ik wou hem naar binnen sleuren maar ik moest van hem naar buiten komen. Had hij een hele mooie rode, grote roos voor me! Echt zo lief lief!!!! Had hij dus al heel lang lopen plannen, de sneaky bastard! ![]() omg omg omg <3 Ik hou van hem : ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Deze dag is speciaal omdat ik voor het eerst het vriendje mee naar mijn ouders ga nemen. En we voor het eerst een weekend lang samen zijn, oei! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vanaf gisterenavond half 11 vrijwel non-stop getekend en muziek geluisterd. Dat is speciaal, want ik had de laatste tijd helemaal geen tijd om te tekenen. Het is ook speciaal omdat ik een nieuwe koptelefoon heb en daardoor opeens heel lang achter elkaar geconcentreerd muziek kan luisteren. Dat kon ik daarvoor natuurlijk ook wel, maar niet dagen achter elkaar, zoals nu. Goed geluid, toffe muziek, lekker alleen in het donker zitten met een sigaretje en urenlang koortsachtig creëren. Ik heb het gemist.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
De Kantine |
Waarom is deze dag speciaal voor jou? Verwijderd | 58 | 23-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |