![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wijt het aan dat sex zonder condoom omdat ik/mijn lichaam enzo dat niet gewend was? Doc zegt dat alles goed zit... Ik heb trouwens alleen de 1-dags kuur gebruikt... zelfde effect, hogere dosis en geen gezeur met cremes en dan is het ook in een klap over... mss een idee voor volgende keer? (Hopelijk gebeurd het niet weer natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
melkchocolade heeft geen 'melk' in zich, geen zuivel, alleen meer cacaoboter dan puur.
|
Serieus bedoelt. Probeer es een tijd geen lactacyd te gebruiken? Zoiets is dan misschien wel bedoelt voor het goed schoonhouden van de zaak daar beneden, maar toch is je vagina uitgerust om zichzelf schoon te houden. T kan zijn dat je vagina eerder 'verontrust' raakt van sex omdat de eigen natuur iedere keer weggespoeld wordt. Vaak worden schimmelinfecties ook veroorzaakt door wassen met zeep, ookal is lactacyd natuurlijk speciaal er voor gemaakt. Maar toch heb ik het idee dat hier wel een reden in kan schuilen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
he getverdemme, je hebt gelijk. I ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of iemand er iets aan heeft, maar ik ben vandaag naar de HA geweest. Hij zei dat dit verschillende oorzaken kan hebben. Ik moet sowieso bloedprikken op glucose, om te zien of ik suiker heb. Schimmelinfecties komen blijkbaar vaak voor bij mensen met suiker. Verder heb ik hem gevraagd naar het effect van zuivel e.d., maar hij zei dat er dit geen invloed hier op heeft. Seks heeft invloed op de zuurgraad van de vagina, of ik verband zag tussen mijn seksleven en de infectie's. Nee dus. Hij gaf aan dat het vaak zo is dat er onder/achter de voorhuid van jongens/mannen schimmels en bacteriën zitten waar hij zelf geen last van heeft, maar wel overdraagbaar zijn via seks.
Hij gaf me de tip om niet te vaak met lactacyd te wassen, om een keer een vaginaal douche te proberen en te zorgen dat mijn vriendje het goed schoon houd. Verder kon hij er vrij weinig aan. Dus... Misschien ook voor Arenda! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Candida ? Jessy | 21 | 18-11-2006 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie? stouver | 15 | 17-09-2005 02:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie mariekegirl | 5 | 01-07-2004 10:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
candida(schimmelinfectie) martine17 | 9 | 24-05-2003 20:53 | |
Seksualiteit |
Steeds pijn door de grootte van zijn piemel )Vampje( | 41 | 13-09-2002 03:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie? D-sire | 9 | 05-04-2002 17:19 |