![]() |
||
Citaat:
Verder is het wel zo dat je er beter vroeg bij kan zijn, daar ben ik het helemaal mee eens met je. Ik moest hele zware medicijnen slikken omdat ik eigenlijk te lang gewacht had en uit zichzelf gaat het toch niet over dus kan je beter snel gaan.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar wat ik heb gedaan is een beetje calendula-zalf (niet op oliebasis) gemengt met 1 druppel tea tree oil en dat er elke dag 2 keer opgesmeerd, en het hielp ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() christ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jesus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het net zo iets als in het topic 'Kun je prednison voor een rugpijn gebruiken' van een tijd geleden. Dom dus. OT: Ik zou juist blij zijn met een moeder die huisarts is, dan doet ze 1 niet raar over en 2 ze doet nog beter haar best voor je omdat je haar dochter bent. Vraag het haar gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar idd voorschrijven zal niet snel gebeuren, het werkt eerder andersom: bacterien gaat dood door de antibiotica en de schimmel kan groeien. Normaal zorgen die 'goede' bacterien ervoor dat de schimmel niet echt kan groeien. En juist dat word ook kapot gemaakt door antibiotica, daardoor is antibiotica juist vaker een veroorzaker van schimmel infecties ipv bestreiding.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
shampoo als glijmiddel = schimmelinfectie?? lapaix | 8 | 20-07-2007 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie & nuvaring? wwcwwww | 2 | 28-06-2007 09:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
schimmelinfectie? robotgirl01 | 18 | 13-08-2006 19:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
incubatietijd schimmelinfectie? Kayina | 4 | 17-09-2004 09:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
candida(schimmelinfectie) martine17 | 9 | 24-05-2003 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ontstaat een schimmelinfectie daar beneden? Deliveran©e | 12 | 17-11-2002 17:14 |