![]() |
|
Verwijderd
|
Mogelijke oorzaken zijn: bacteri螚 die van de anus in de vagina terechtkomen, bijv. door verkeerd afvegen; een eenzijdig dieet; een antibioticakuur; te warme baden; hormonale veranderingen; neuken; diabetes; strakke broeken en nylon ondergoed.
(www.sexwoordenboek.nl) xxx |
![]() |
|
als je seks hebt moet je er altijd voor zorgen dat je goed gewassen bent (en dan vooral hij) en dat je allebei geplast hebt
je kunt een cremetje halen dat je erop kan smeren, en dat werkt heel goed, ook als je geen schimmelinfectie hebt, maar we last van anderszins geirriteerdheid, kun je het erop smeren (haal dat zalfje zeg ik!!)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar serieus, ik ga voor de verminderde weerstand. Zijn zat schimmels en bacteri螚 op de menselijke huid te vinden, ook zat onderhuids, ook zat, nouja, overal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is heus niet zo erg als het lijkt hoor. xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik had het gekregen door mijn string, de randjes waren te strak zeg maar, daardoor ging het irriteren en ontstond er een schimmelinfectie. Dat jeukt zo, het is echt erg. De dokter had me een zalfje gegeven en die helpt voor geen meter, omdat ik nog steeds strings draag...haha.....Maar het is zeker niet eng om naar de dokter te gaan! Vooral niet als het een vrouw is, vind ik. Maar ik heb er totaal geen moeite mee!
![]()
|
|