Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van, hoe je de zin precies moet veranderen. Misschien kun je 1 van de andere soortgelijke opgaven, die je wel wist, hier neerzetten met jouw antwoord, als voorbeeld? (of het moet aan mij liggen hoor, dat ik het niet snap
![]()
|
![]() |
It was only when the film had ended that I remembered that I didn't switch off the oven.
Mmm... Nee, toch niet... Dat zou eigenlijk "hadn't" moeten zijn... Something tells me that Sam is miserable at university. They attribute the manuscript to a 14th century scholar. Attribute = (in dit geval) het ontstaan van X toeschrijven aan |
![]() |
||
Citaat:
"That excuse is no justification for your behaviour." "What I do in my spare time is no business of yours"? vreemde zin... "The manuscript is attributed to a 14th century scholar." (omdat het 'attributed' moet zijn) ik gok ook maar wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En redenen waarom, eh. In zinnen die beginnen met 'only' geldt dat je 'to do' gebruikt en omkeert, net zoals in een vragende zin. It was only then that I turned around. Only then did I turn around. Te hersendood om verklaringen voor de andere te bedenken, zo werkt het nou eenmaal? |
![]() |
|
|