![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe oud was je toen je het liet doen?
19 Wat was de reden? Smetten, verkeerde houding, zere nek en dat t lelijk was... Welke cup had je en naar welke cup ging je? van een F naar een D Welke voorbereidingen (+tijd) ging er aan vooraf? Tussen afspraak met de pc en uiteindelijke operatie zat 9 maand. Maar daar had ik zelf voor gekozen. Hoeveel heb je ervoor betaald Tis gratis vanaf een D cup. Ben je tevreden met het resultaat? Heel erg tevreden. Littekens minder maar dat is een apart verhaal. Groetjes, Als je vragen hebt stuur je maar pb |
![]() |
||
Citaat:
|
Bij een familielid: vooral de rug- en geloof ook nekklachten deden 't 'm. Ging van cup F/G naar C, met het oog op dat er nog wel een cup bij kon komen met de overgang (zit ze net voor). Ze was erg tevreden en heeft heel veel/alles kunnen laten vergoeden door de verzekering.
|
![]() |
Succes! En tja, littekens zijn niet mooi. Maar als jij je er veel beter door voelt en geen klachten meer van hebt, who cares? Twee vrienden van mij hebben toen ze jonger waren een hartoperatie gehad en die kunnen prima handelen met het litteken (en die zijn groot
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
maak je voor de rest makkelijk littekens? ik heb bijvoorbeeld bijna geen littekens op mijn knieën, hoewel ik wel vaak gevallen ben, etcetc, mijn half gezicht heeft een keer opengelegen en daar zag je na een maand al niks meer van...
bij de éne blijven ze duidelijk, bij de andere niet, heeft alles met je huid te maken - of vergis ik mij daarin? ben geen dermatoloog hé ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat voor vriend heb je ook als hij zich er wel druk over maakt? Als mijn vriend mij anders zou behandelen om mijn borsten oid (en vooral zoiets als een borstverkleining die belangrijk is voor jezelf en om gezondheidsredenen) zet ik hem per direct aan de straat.
![]()
|
![]() |
Hoihoi
Ik heb zelf vorig jaar een borstverkleining gehad.... ik was toen net 19....! Ik had cup G/H en nu cup E.... dit pas echt bij mijn lichaam en ben er super blij mee.... ik hbe nog geen moment spijt gehad..! De reden voor mijn operatie was dat ik er psychisch heel veel last van had... lichamelijk vooral tijdens het sporten. Omdat ik met stage van school zat wou ik die eerst afmaken maar anders zou ik direct geopereerd kunnen worden, nu heeft het vijf maanden geduurd. De littekens vallen echt reuze mee, ze horen bij je en als je vergelijkt met hoe je je voor de operatie voelde maken de littekens niets meer uit...! Groetjes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining SilentFairy | 33 | 04-04-2004 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
borstverkleining *lieve_steph* | 16 | 28-09-2003 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
borstVERKLEINING runningwild | 13 | 06-06-2003 14:50 | |