![]() |
|
Thnx voor de info.
![]() Hmm...het klintk wel heel erg eng. *ik kan niet zo goed tegen operaties, tenzij ze me een algehele verdocing van 3 weken geven ofzo. ![]() Naja, ik ga volgende week wel even naar de dokter. En nog iets: Als je afvalt, worden je borsten dan ook kleiner? Of blijven ze hetzelfde?
|
Die verzekering is volgens mij niet zo'n probleem. Als je huisarts erkend dat je rugklachten krijgt doordat je borsten zo groot zijn betaald de verzekering het wel.
Ik ken in ieder geval iemand die ook een dergelijke situatie had (met cup F) en dat betaalde verzekering ook toen huisarts bevestigde dat rugklachten kwamen door borstgrootte.
|
![]() |
Misschien is het een idee om eens een heeeeeeeel erg stevige BH te proberen. Nou weet ik niet of je dat al doet, maar bij mij werkt het wel. Ik ben zelf 1.65 en weeg iets van 68 kio en heb cup E 75, en ik gebruik al een hele tijd de zogenaamde Anna Kournikova BH (excuseer mij voor de spelling). Bij bij helpt het erg goed tegen rugpijn. Ik heb er een paar, en ik slaap er ook mee. In eerste instantie zien ze eruit als een soort Startrek ruimte pakjes voor over je borsten, maar het verschil is duidelijk te merken. Ze kosten om en nabij de 150 gulden, dus dat zal wel een euro of 70 zijn geworden.
Misschien heb je er niks aan, maar het bespaart je op zich wel misschien een operatie.
|
Ik heb zelf een bostverkleining gedaan. Het bevalt supergoed!
Er zin wel een paar punten waar je aan moet voldoen. Je moet al een tijdje helemaal uitgegroeid zijn. Je mag niet te dik zijn, maar jouw gewicht is absoluut geen probleem. (ik was bijna 70 kilo en iets van 1.64 m. Nou dat was het geloof ik wel ![]() De operatie zelf duurt iets van 1,5 uur en je moet in totaal 5 dagen in het ziekenhuis blijven liggen. Na de operatie mag je 6 weken niet tillen en daarna langzaam aan beginnen met tillen. Verder zit er een risico in dat je geen gevoel meer in je tepels zult hebben en is het bijna zeker dat je geen borstvoeding zal kunnen geven. Ga gewoon naar je huisarts en laat je door verwijzen naar het ziekenhuis. Daar kunnen ze je alles uitleggen en kunnen ze jou ook precies vertellen of je er voor in aanmerking komt. Wat er trouwens gezecht wordt over niet douchen en dat de verzekering moeilijk doet heb ik niks van gemerkt. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan, de dokter heeft mijn borstyen bekeken en een brief naar mijn verzekeringsmaatschappij gestuurd. Dat was het en ik mocht toen het verband eraf ging meteen douchen.
Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 16:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm, ik vind zo'n operatie best wel eng eigenlijk. Dus ik denk dat ik eerst nog even wat gewicht kwijt wil raken, en als ik dan nog last heb, ga ik naar de dokter voor een eventuele operatie (ik krijg al spagetti-benen als ik er alleeen al aan denk, maarja, het moet dan maar ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik wou er echt zoooo graag vanaf! Nou ja ik denk niet dat het nodig is dat je gewicht kwijtraakt hoor. Waarschijnlijk val je door de operatie ook wel af. Bij mij hebben ze er in totaal 1,5 kilo borst vanaf gehaald ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over borstverkleining [Wacko] KiP | 27 | 28-11-2004 21:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstverkleining SilentFairy | 33 | 04-04-2004 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
borstverkleining *lieve_steph* | 16 | 28-09-2003 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |