Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ook wel handig is: www.wrts.nl Deze site kreeg ik toen ik naar een andere school ging & toen ik begon met Engels. Maar dit kan ook werken bij een andere willekeurige taal. Ook hier moeten de woorden nog worden ingevoerd. En het hangt er ook vanaf hoeveel het er zijn. Maar het is wel verstandig om RUIM van te voren te beginnen. Ik begon meestal 1,5 tot 2 weken van te voren. En misschien kan je proberen om de woorden in een zin te leren. Aangezien bij ons dat altijd wel veel in de toets zat.
|
![]() |
[QUOTE=brands;28057482]
Wat ook wel handig is: www.wrts.nl Deze site kreeg ik toen ik naar een andere school ging & toen ik begon met Engels. Maar dit kan ook werken bij een andere willekeurige taal. Ook hier moeten de woorden nog worden ingevoerd. QUOTE] jah ik vind dat ook een fijn programma ![]() je moet idd die woorden invoeren, ik heb geen idee welke methode je hebt maar ik heb op mijn site heel wat lijsten staan (voor als je geen zin/tijd hebt om de woordjes in te voeren) van verschillende boeken en talen dus kijk maar of er iets bij zit www.larissaaah.wrts.nl groetjes en suc6! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heb jij veel moeite met woordjes leren? Wil je me helpen met mijn onderzoek? onderzoekerrrr | 0 | 01-11-2016 18:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zelf Engelse woordjes leren Verwijderd | 6 | 07-02-2010 10:05 | |
woordjes leren Pool | 11 | 26-09-2005 08:57 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe leer je het beste woordjes? Verwijderd | 43 | 06-01-2004 15:24 | |
Woordjes leren Verwijderd | 5 | 09-10-2003 15:45 | |
woordjes leren alpha | 9 | 05-09-2003 16:55 |