![]() |
||
Citaat:
Ik denk je op je 18e te laat bent voor hormoonbehandelingen voor lichaamslengte. Ik geloof dat die maar tot je 12e/13e (voor meisjes in ieder geval, totdat je ongesteld bent) mogen, omdat je anders vruchtbaarheidsproblemen krijgt. Daarbij is 1.70 inderdaad onder het gemiddelde van mannen (hetzelfde als 1.60 bij vrouwen), maar niet echt klein. Dat je vroeger de langste was zegt niets, dan had je een vroege groeispurt. |
![]() |
|
![]() |
Dan ben jij al erg lang, hoor! Dus het is voor jouw niet een abnormale lengte, ik neem aan dat je niet ziek oid bent geweest, waardoor je een groeiachterstand hebt gekregen.
En je bent uitgegroeid, je botten gaan nu niet zomaar opnieuw groeien. Waarom wil je eigenlijk langer worden? Laatst gewijzigd op 14-09-2008 om 14:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik denk dat zijn huisarts hem daar ook niet voor door zal verwijzen want voor een man is hij wel wat aan de kleine kant, maar niet zo veel dat het hem fysiek problemen op zal leveren in het dagelijks leven (bij dwerggroei wordt het soms wel gedaan omdat mensen niet bij de keukenkastjes kunnen enzo en met 15 cm langere benen dan wel). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je lengte is wel belangerijke factor ik had op het internet gelezen over bepaalde groeihormonen die j kan verkrijgen zoals iemand me al voor was.. iemand ervaring hiermee? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk niet dat het vergoed wordt als je al 1.70 bent en dan nog langer wilt worden...het is aan de kleine kant voor een man, maar niet abnormaal klein. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat is de gemiddelde lengte bij vrouwen? Ik ben namelijk 1.69 m. En ik heb het idee dat ik onder het gemiddelde zit.
En is het niet zo dat botten bij jongens tot de 25e levensjaar kunnen groeien. Ik ken namelijk iemand die een afwijking heeft aan zn benen en hij wil daar graag aan geopereerd worden. Hij is 23 jaar, en hem is geadviseerd om twee jaar te wachten met de operatie omdat zijn botten dan pas volgroeid zouden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
- Gemiddelde lengte vrouwen (20+): 167,6 cm. Dus je zit boven het gemiddelde.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Voor de noobs van vmbo 4 tl kb briandemovement | 1 | 18-03-2014 14:40 | |
Psychologie |
emotioneel labiel door reacties van anderen op gedrag van mezelf rekenerop | 5 | 06-02-2009 03:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kanker | 6 | 07-03-2001 15:43 |