Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ga naar c:\booi.ini (in 2k iig) daar staat bij mij: Code:
[boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect ![]() |
![]() |
|
bij msconfig had ik ook al gekeken, maar daar ken ik nix edit-en
en de file boot.ini ken ik nergens vinden, hij stond inderdaad in de root bij de vorige windhooz versie'z, maar vij xp ken ik em niet vinden[ik heb wel de verborgen bestanden zichtbaar!] dus dit is niet echt een oplossing waar ik wat aan heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer eens je linux partities (native en swap) te formateren; in windows xp de wizard "bestanden en instellingen" overzetten en dan windows opnieuw installeren (BTW , als je Office XP hebt, kan het zijn dat je deze ook opnieuw moet installeren, als je de officiële versie hebt, tenminste)
|
![]() |
|
Ik heb hetzelfde geintje gehad. Je moet je windows XP cdrom erin gooien, daarvan laten booten. Dan druk je op de R van repair. Na wat gedoe kom je dan als admin in de "dos modus" voor windows XP. Daar heb je iets van een MBR optie ofzo. Ik weet het niet zeker, maar dan moet je ff HELP intikken en dan op enter. Dan zal je het wel zien staan, iets met MBR erin. Dat intikken en op enter drukken en je masterbootrecord wordt overschreven door windows. Vervolgens gewoon normaal opstarten en dan start ie weer gewoon XP op zonder bootloader.
suc6 je hoeft dus niet opnieuw te installeren! |
![]() |
||
Citaat:
thnx man! hier heb ik wat aan. en het werkte ook nog! thnx a lot! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |