Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2008, 07:28
Joise
Joise is offline
Hallo,

Ik ben Joyce en op dit moment bezig met afstuderen aan de opleiding Media & Entertainment Management. Om mijn papiertje te kunnen halen heb ik een onderzoek opgezet naar artiesten op MySpace.
Zou je mij (geheel anoniem) willen helpen door een korte enquête in te vullen? http://www.thesistools.com/?qid=59641&ln=ned.
Dankjewel voor je hulp!

Joyce
http://www.myspace.com/fc_k

ps. doorsturen naar andere artiesten met MySpace-account is toegestaan

Laatst gewijzigd op 23-09-2008 om 17:37. Reden: die fcuking kut link ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2008, 10:53
DeadNation
DeadNation is offline
Media & Entertainment management. En dan geen simpele links kunnen maken in je bericht. I LOL'D
Oud 23-09-2008, 11:24
Until My End
Until My End is offline
Nix mis met de MEM opzich hoor.
Oud 23-09-2008, 11:48
Joise
Joise is offline
Citaat:
Media & Entertainment management. En dan geen simpele links kunnen maken in je bericht. I LOL'D
Bij deze goed
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 13:27
Carn
Carn is offline
volgens mij niet.
Oud 23-09-2008, 13:48
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Nix mis met de MEM opzich hoor.
Kan zo in het rijtje bij vrijetijdsmanagement of hoe dat ook heet.
Oud 23-09-2008, 14:02
Carn
Carn is offline
op zich prima opleidingen, mits je er ook iets mee doet. zitten ook genoeg lui bij mij op school bij Music Management waarvan ik geen idee heb wat die ooit kunnen gaan doen.
Oud 23-09-2008, 14:19
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
op zich prima opleidingen, mits je er ook iets mee doet. zitten ook genoeg lui bij mij op school bij Music Management waarvan ik geen idee heb wat die ooit kunnen gaan doen.
Ze worden iig na die opleding nooit zo'n goede drummer als jou.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 14:20
DeadNation
DeadNation is offline
Ja ach da's in principe overal zo. Ook zat stagaires gehad die nog geen product object konden maken in photoshop. Laatste jaars. Hoewel ik denk dat op bovengenoemde opleidingen de spoeling wel heel dun is uiteindelijk.
Oud 23-09-2008, 14:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoewel ik denk dat op bovengenoemde opleidingen de spoeling wel heel dun is uiteindelijk.
Ja, de lui die er in hun vrije tijd al fanatiek mee bezig zijn komen toch vaak het beste uit de bus. Maar ja, dat is idd met alles
Oud 23-09-2008, 15:56
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Same here. Zo veel figuren die er nogsteeds echt de ballen van snappen en na 3/4 jaar nogsteeds niet weten welke richting ze nou eigenlijk op willen/hoe dingen werken.

Mooiste voorbeeld blijft een klasgenoot van me in t 3de jaar.
Docent:"Wat wil je eigenlijk na deze studie doen?"
Zij:"Ik wil op tv komen."

Oud 23-09-2008, 17:35
Joise
Joise is offline
Citaat:
Same here. Zo veel figuren die er nogsteeds echt de ballen van snappen en na 3/4 jaar nogsteeds niet weten welke richting ze nou eigenlijk op willen/hoe dingen werken.

Mooiste voorbeeld blijft een klasgenoot van me in t 3de jaar.
Docent:"Wat wil je eigenlijk na deze studie doen?"
Zij:"Ik wil op tv komen."

aaah de vervelende mensen..
Zoals een student tegen mij een keer zei: ik heb gekozen voor Media & Entertainment Management omdat het zo leuk klinkt
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 18:01
Hakuna
Hakuna is offline
Hoe goed ik ook mijn best doe, maar het wordt mij nou niet echt duidelijk waar deze opleiding voor staat en wat je er überhaupt mee kan!?

De opleiding media & entertainment management leidt je op tot mediamanager in de breedste zin van het woord. Je leert alles over de structuren, het gebruik, de functie en de inzet van (massa)media als televisie, radio, buitenreclame, direct mail, advertenties en internet. Je ontwikkelt kennis en vaardigheden om bij te dragen aan het succes in de media- en entertainmentbranche, maar ook in de bredere communicatiewereld.
Tijdens de opleiding leer je het medialandschap kennen en analyseer je het mediagedrag. Er wordt aandacht besteed aan de mogelijkheden en grenzen van ICT en aan de technische processen rond de media. De opleiding bevat drie domeinen: Creativiteit, Techniek en Commercie.

Vakken
Vrijetijds- en mediagedrag, mediastructuren en –theorie, interactieve marketingtechnieken, marketing en media, corporate communication, recht en media, financiële aspecten van de media.

De naam...Media & entertainment management klinkt hip en trendy, maar daar is ook alles mee gezegt!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2008, 19:35
DeadNation
DeadNation is offline
Is ook gewoon een hoop poeha om te zeggen dat je erna praktisch nergens aan de bak komt
Oud 23-09-2008, 19:41
Carn
Carn is offline
mwah mwah, als je een no life bent wel ja. Genoeg projecten + stages waar je veel van kan leren en goede contacten mee kan opbouwen.
Oud 24-09-2008, 13:00
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Is ook gewoon een hoop poeha om te zeggen dat je erna praktisch nergens aan de bak komt
Zo, deze opmerking wil ik even nomineren tot meest loze opmerking van de week en maybe zelfs de maand.

Zoals Carn al zegt is er genoeg te doen via stages en dergelijke. En ja, er zijn genoeg studenten die zo'n beetje nix doen en dus ook nergens komen. Maar die heb je op alle opleidingen wel.
Ik ben nu zelf nog bezig met afstuderen, maar heb nu al een vaste baan in de branche. En met mij hebben vele anderen van mijn jaar, afgestudeerd of niet, ook al een baan.
Oud 24-09-2008, 13:20
DeadNation
DeadNation is offline
Anders ga je er even op in gast
Oud 24-09-2008, 19:05
Until My End
Until My End is offline
Doe ik, zie je toch? Gewoon geen domme dingen zeggen he.
Oud 24-09-2008, 20:44
funest
funest is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten