Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ow, zie ook www.retrojunk.com
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik keek ook Ovide, Boes, Alfred, enzo. Oh! En Dinosaurs! "Honey, I'm home!" <3 ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En: ![]() De X-Men tekenfilmserie was natuurlijk het beste, die heeft natuurlijk mede gezorgd voor de revival van het superheldenfilmgenre.
||
Citaat:
|
![]() mijn grote held! En hij is ook nog erg lang mijn held geweest: ![]() ik heb altijd al engels willen zijn ![]() Toen ik een jaar of zeven, acht was, werd zij mijn held: ![]() (ook omdat ik stiekem verliefd was op die man. Ik fantaseerde dat hij edelweiss voor me plukte enzo ![]() Pas toen ik dertien was, kreeg ik een nieuwe held: ![]() En nu is zij mijn held: ![]() Zo! Even een hele heldenautobiografie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Albert!
![]() http://www.youtube.com/watch?v=wHLJDs9jAvk Maar Seabert is ook wel heel erg lief. ![]() ![]() *stiekem heel nostalgisch wordt van dit topic* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom zou je geloven? Sadok | 226 | 29-09-2005 09:59 | |
Psychologie |
heb je enig id wat 't met je zou doen als je nog maar een dag zou bestaan?! CoveredEyes | 62 | 06-05-2003 21:44 |