Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja dat denk ik ook maar waarom doet mij coordinator dan zo moeilijk?
ze blijft er maar opdringen dat ik een kwalificatie nodig heb, kga morgen maar eens een leerplichtambtenaar bellen voor de zekerheid. en anders ga ik maar spijbelen dan zie ik wel of de leerplicht achter me aankomt of niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik heb trouwens al mijn de mbo gebeld en ze zeiden dat het niet kon. na een beetje doordringen heb ik een afspraak gemaakt voor a.s. donderdag. stel dat het lukt en dat ik kan beginnen in januari, moet ik dan tot januari toch naar de havo? dat is toch zonde van mijn tijd? en moeten ze niet verwachten dat ik mijn huiswerk maak en voor de toetsen ga leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Volgens mij heeft het wel nut om dit schiooljaar alsnog te doen. Of alleen een paar vakken als je toch naar het MBO wil. Kijk± Als je bijv. in HAVO4 nederlands zou halen met een 6. Dan heb je op het MBO al Nederlands B afgerond. Dan hoef je alleen nog maar Nederlands C, en dat kost je 1 jaar. Als je een VMBO-TL diploma hebt met daarop Nederland een 6, dan heb je Nederlands A al gehaald. En C is het hoogste niveau, en die moet je ook halen als je niveau 4 wilt afsluiten.
Zo ging het tenminste bij ons.......maar ik deed het andersom. MBO naar HAVO. Nederlands A, B en C kosten ieder 1 jaar.
|
Verwijderd
|
waarom vraag je geen hulp van je school, plan van aanpak om toch alsnog je havo te halen?
Veel dingen zijn niet leuk, maar toch moeten ze gebeuren. Stel; mijn kamer is een rotzooi, moet ik hem toch opruimen. Even de tanden op elkaar en gewoon voor gaan. Je gaat straks echt profiteren van je resultaten wat je behaald heb. |
![]() |
|
![]() |
ik heb nu op dit moment hetzelfde probleem. Ik doe een opleiding MBO 2. en verder heb ik een vmbo diploma. Mijn opleiding bevalt me nu ook niet en toch moet ik per se een MBO 2 startcertificaat hebben. Waarom hebben wij die nodig.????
Als je ook in een bedrijf opleiding kan doen. Maar kun je dan zo overstappen naar een andere opleiding ?. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het zou kunnen dat het is veranderd sinds het competentiegerichte onderwijs is ingesteld maar dat weet ik niet. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerplicht femanon | 5 | 01-06-2011 23:43 | |
Algemene schoolzaken |
Leerplicht J.B | 21 | 22-11-2009 21:20 | |
Studeren |
Ik ga niet over, maar heb het overgangsbewijs nodig! Help. iamsuchaslag | 13 | 20-06-2009 16:38 | |
Werk, Geld & Recht |
Leerplicht en HBO? Iboeboe | 12 | 31-10-2005 21:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog: "Het is waanzin de leerplicht te verlengen tot achtien jaar." Guenevery | 0 | 23-10-2005 13:09 | |
Algemene schoolzaken |
Leerplicht, werkhouding en blijven zitten. Verwijderd | 12 | 19-05-2005 14:57 |