Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.kidsplanet.nl/planet/show...ntentid=599430
doe gewoon de test
|
nou schijnbaar vinden veel jongens het een goed idee om je halve smoel onder te kwijlen ( of ik heb gewoon nog nooit geluk gehad lols) dus als je slim bent zorg je dat ie z'n mond dicht heeft als je begint en dat jij de leiding hebt. Want de eerste keer kan je er om lachen, maar de tweede keer kits op je kin is gewoon irritant. lekkere zoenen zijn klein, intiem en beginnen zonder tong. niet meteen die lap naar binnen douwen. sowieso niet die lap naar binnen douwen, maar alleen de punt van je tong gebruiken
![]()
||
Citaat:
|
Ik wou ook die quiz doen, kijken of ik ook een superzoener ben maar ik kom niet voorbij vraag 2
![]() ... Ik heb het mijn lief gevraagd en hij zegt dat ik een superzoener ben ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of ze denken dat het zo hoort en dat die ander het alleen dan fijn vindt ![]() |
![]() |
|
drink jezelf lam! Ga dan zoenen en dan merk je toch niet of het wel of niet goed gaat!
en anders gewoon doen, en dan gaat het idd vanzelf! Schaam je niet in ieder geval!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriend wil me zoenen & binnendoen anno2001 | 4 | 13-05-2015 08:06 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet je zoenen? x) DaichiDechu | 21 | 15-07-2012 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Hoe wijs je aan zoen af? + don't na zoenen. Verwijderd | 11 | 04-02-2012 16:59 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet je zoenen gentlemen | 15 | 08-11-2009 10:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je omgaan met een jongen als deze... twirley | 17 | 17-10-2004 11:25 | |
Liefde & Relatie |
zoenen floeps | 68 | 01-06-2004 19:17 |