Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 09:12
Verwijderd
Krijg jij iets voor je rapport?
en zo ja, wat? Geld, of gewoon iets leuks?
en (ter waarde van) hoeveel?
Krijg je bij elk rapport iets, of alleen bij je eindrapport?
Als je geld krijgt, zie je het dan as een leuke meevaller, of reken je er echt op dat je het krijgt?

was ik ff benieuwd naar...

Goed, ik krijg elk jaar geld voor mn rapport. Alleen voor mn eindrapport, en ik ga er wel van uit dat ik het krijg, maar ik denk niet van, ik krijg nog geld voor mn raport, dus ik kan da ene leuke truitje ook nog wel kopen want ik krijg toch nog geld.
Hoeveel ik dit jaar krijg weet ik nog niet. Ik krijg het altijd vlak voor we op vakantie gaan, of als we net op vakantie zijn. (en ik ga vanavond weg )
Vorig jaar kreeg ik 300 FF (ongeveer fl.100/E45)
tja, toen waren mn ouders erg rijk denk ik...

Nu jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2002, 09:22
Verwijderd
Nee, ik heb voor m'n diploma's nooit iets gekregen. Dat vonden m'n ouders en ik niet nodig. Ik zie niet in waarom ik beloond zou worden voor iets waar ik helemaal geen moeite voor heb hoeven doen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:24
Boogie
Boogie is offline
Kheb wel wat gekregen toen ik m'n VWO diploma kreeg. Normaal kreeg ik alleen wat van m'n opa en oma.
Oud 08-08-2002, 10:04
BELLEKE
BELLEKE is offline
ja k krijg normaal zo'n 25 Euro als die heel goed is, niks als die heel slecht is... als die tussen de twee is krijg k 10euro
x
Oud 08-08-2002, 10:15
miro
miro is offline
Ik heb voor mn diploma een horloge gekregen. Verder ga ik dr bij mijn volgende diploma niet vanuit dat ik daar iets voor krijg (volgend jaar studeer ik af)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:23
Verwijderd
Soms krijg ik een extraatje t.w.v. een paar euro. Maar nooit iets echt duurs gekregen. Hetzelfde als met de eerste communie eigenlijk, toen waren er kinderen bij mij in de klas die een stereotoren kregen

[edit]

En soms wordt mijn zakgeld eindelijk overgemaakt, wat volgens afspraak 8 maanden terug al had moeten gebeuren

Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:34
Miracle
Miracle is offline
Op de basisschool en in de eerste en de tweede kreeg ik volgens mij ook altijd wel wat. van m'n opa en oma geld. en van me ouders een cadeautje. maar k heb er zelf ook eigenlijk niet meer aan gedacht, en we hebben het ook niet meer gedaan eigenlijk.

ben er wel tevreden mee
Oud 08-08-2002, 10:43
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
nah... nooit contant,
maar soms gaan we naar de stad ofzo en dan koop ik iets zegt me vader van ACH JONGEN je hebt nog niets voor je raport gehad, en dan betaalt hij het..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 11:17
Verwijderd
Vroeger kreeg ik altijd geld, naar de cijfers. Nu krijg ik een boek
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 13:05
Desp
Desp is offline
Hmm... Ik heb een keer een walkman gekregen, en toen ik op en nippertje overging (was lui geweest) had mijn moeder taart gekocht.. Tja... en voor mijn VWO-diploma kreeg ik twee rozen (een van mijn vader en een van mijn moeder) en een klein kauwgomballen automaatje van mijn broertje en zusje...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 13:14
BELLEKE
BELLEKE is offline
heb n mooie cent gekregen in juni omdat k mijn best heel er gedaan had maar toch waren mijn resultaten mischien niet fantastisch... heb een herexamen straks dus hoop dat k dan nog n centje krijg
x
Oud 08-08-2002, 13:32
Breg
Breg is offline
ik krijg altijd wel iets vor mn rapport, wat van mn opa&oma en wat van mn ouders. Dit jaar heb ik voor mn eindrapport het 3e deel van het boek in de ban van de ring gehad (de ander 2 had ik al) en nog €10 contant.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 14:46
Verwijderd
In de eerste en de tweede klas kreeg ik meestal wel een tientje van mijn ouders en soms ook van mijn opa en oma.

De laatste twee jaar niet meer. Vraag me niet waarom Ik denk dat ik vast wel iets groots krijg als ik mijn VWO diploma haal
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:04
Verwijderd
'k krijg ook altijd wel iets.
van m'n opa en oma als ik daar (1 of 2 keer per jaar ) kom 5 gulden. De laatste keer opeens 10 euro, zonder ook maar een rapport te hebben gelaten gezien "julie worden ouder hè "

van m'n ouders krijg 'k ook wat.. meestal geld iig. Dit jaar ook opeens van hun heel veel.. beetje tè voor 'n rapportje
en 't heeft er bij ons ook mee te maken hoe goed je rapport is
niet dat mijn rapport zo heel goed was trouwens

*weer een onzinnig antwoord d'r bij *
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 15:07
Verwijderd
Ik krijg voor elk goed tot zeer goed rapport van me opa en oma 10 euro. Alsie wat minder is krijg ik ook wat minder geld, 8 euro ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 17:09
heavinly
heavinly is offline
Nee, ik krijg niets
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 17:38
euro
euro is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
nah... nooit contant,
maar soms gaan we naar de stad ofzo en dan koop ik iets zegt me vader van ACH JONGEN je hebt nog niets voor je raport gehad, en dan betaalt hij het..
Ja zoiets meestal ook, of ik krijg gewoon paar euro's in m'n hand gedrukt...meestal alleen bij eindrapport .
Oud 08-08-2002, 19:33
alpha
alpha is offline
ik krijg gewoon een kleinigheidje. Geen geld. Wat is krijg is nooit superduur, waarde kan een beetje verschillen, komt niet zo precies tussen wat ik en mijn zussen krijgen. Ik krijg alleen wat voor mijn overgangsrapport.
Ik weet eigenlijk niet of ik, toen ik nog op de basisschool zat wel wat kreeg bij de andere rapporten. Van mensen waaraan ik het liet zien kreeg ik altijd een rijksdaalder ofzo. (van opa of oma, tante of oom, buurvrouw)
Oud 08-08-2002, 22:04
Eva*
Eva* is offline
Gewoonlijk krijg ik niets voor m'n rapport en ik reken er ook niet op. Maar ik hecht zelf ook weinig waarde aan zo'n rijtje cijfers.
Maar afgelopen schooljaar heb ik wel een bos bloemen voor m'n eindrapport gekregen, omdat dat mijn overgangsbewijs 3-4havo was en ik daarmee naar het MBO kan.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 04:23
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
kreeg deze keer zomaar een broek van 90 euro

eerst altijd geld voor cijfers, werd een euro of 10, 15
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:01
C5C5C
C5C5C is offline
Ik krijg voor elk rapport een kleinigheidje en voor het eindrapport vaak wat meer
Oud 09-08-2002, 15:54
damaetas
damaetas is offline
als het goed is krijg ik:
geen ruzie,
een rustige vakantie

als het slecht is:
gezaag
gelul
last

zo!
Oud 09-08-2002, 16:06
gizmo
gizmo is offline
ehmzz ik krijg niet voor elk rapport wat.. maar als ze merken dat ik in de toets/tentame week me de suffes heb geleerd vinden ze dat super van me en geven me ze meestal wel dingen die ik kan gebruiken.. maar niet echt geld.
Oud 09-08-2002, 18:00
wissie
wissie is offline
Meestal krijg ik voor mijn eindrapport wat geld. Vroeger kreeg ik 50 gulden en nu 20 euro. Ben er dus op achteruit gegaan Wij krijgen na elke module een rapport thuis gestuurd, dus dat is een beetje vaak om er iets voor te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:11
Sisi
Sisi is offline
Nee ik krijg nooit wat voor mn rapport
Ik ben niet zo jong meer dat mn ouders me gaan belonen voor de goede dingen 'die ik haal
Ik haal die cijfers voor mn toekomst niet voor een beloning en dat weten mn ouders ook

versiertip: Kijk jou droomvrouw gewoon net iets te lang aan. Als ze vraagt wat er is antwoord je."niks, alleen je vader is een dief". Dan vraagt zij waarom. "Omdat hij alle sterren uit de hemel heeft gestolen en in jou ogen heeft geblazen". En wappa! She's yours!en ik verzeker je!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Sisi schreef:
versiertip: Kijk jou droomvrouw gewoon net iets te lang aan. Als ze vraagt wat er is antwoord je."niks, alleen je vader is een dief". Dan vraagt zij waarom. "Omdat hij alle sterren uit de hemel heeft gestolen en in jou ogen heeft geblazen". En wappa! She's yours!en ik verzeker je!
Oh, bedankt, is dat voor mijn rapport?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 17:29
Sommetje
Sommetje is offline
Nee, moet dat dan?
Oud 12-08-2002, 15:39
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Ik heb een vakantie naar kreta cadeau gekregen van m'n moeder omdat ik geslaagd was voor m'n VWO
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:45
Verwijderd
Het wisselt zeer sterk. De ene keer krijg ik geld (waarde wisselt sterk), de andere keer nuttige dingen en een derde keer 'nutteloze' dingen. . Voor m'n havo-diploma heb ik een horloge gekregen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:47
shanli
shanli is offline
alleen voor mijn eindrapport,iets van een €25
Oud 13-08-2002, 09:17
FabI13
FabI13 is offline
JA eigenlijk wel en vrij veel
Maar dan niks in het schooljaar.
Off-topic : Shanli MSN? voeg me toe op tequilatubby_69@hotmail.com
Oud 13-08-2002, 09:23
liz85
liz85 is offline
Ik krijg nooit iets voor een goed rapport. Als ik over ben moet ik zelfs nog zelf gebak halen...
Oud 13-08-2002, 10:46
Verwijderd
ik ben met mn ouders uit eten geweest (niet luxe hoor, gewoon bij de italiaan )
ohja, dat is dus alleen voor m'n eindrapport he, anders krijg ik niets (of straf)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 11:42
Miess
Miess is offline
Op de basis- en middelbare school kreeg ik altijd wel wat voor m'n rapport van m'n ouders (meestal iets van 10/25 gulden) en ik kreeg ook altijd wel wat van m'n opa en oma (rond de 25, een enkele keer 50 gulden). Voor m'n VWO-diploma heb ik van me ouders 3 rijlessen gekregen en van me opa en oma het theorie-examen. Nu krijg ik niks meer voor m'n overgangsbewijzen, maar krijg vast wel weer wat als ik ben afgestudeerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten