Advertentie | |
|
![]() |
|
ik krijg gewoon een kleinigheidje. Geen geld. Wat is krijg is nooit superduur, waarde kan een beetje verschillen, komt niet zo precies tussen wat ik en mijn zussen krijgen. Ik krijg alleen wat voor mijn overgangsrapport.
Ik weet eigenlijk niet of ik, toen ik nog op de basisschool zat wel wat kreeg bij de andere rapporten. Van mensen waaraan ik het liet zien kreeg ik altijd een rijksdaalder ofzo. (van opa of oma, tante of oom, buurvrouw)
|
Gewoonlijk krijg ik niets voor m'n rapport en ik reken er ook niet op. Maar ik hecht zelf ook weinig waarde aan zo'n rijtje cijfers.
Maar afgelopen schooljaar heb ik wel een bos bloemen voor m'n eindrapport gekregen, omdat dat mijn overgangsbewijs 3-4havo was en ik daarmee naar het MBO kan. |
![]() |
|
ehmzz ik krijg niet voor elk rapport wat.. maar als ze merken dat ik in de toets/tentame week me de suffes heb geleerd vinden ze dat super van me en geven me ze meestal wel dingen die ik kan gebruiken.. maar niet echt geld.
![]()
|
![]() |
Nee ik krijg nooit wat voor mn rapport
Ik ben niet zo jong meer dat mn ouders me gaan belonen voor de goede dingen 'die ik haal Ik haal die cijfers voor mn toekomst niet voor een beloning en dat weten mn ouders ook ![]() versiertip: Kijk jou droomvrouw gewoon net iets te lang aan. Als ze vraagt wat er is antwoord je."niks, alleen je vader is een dief". Dan vraagt zij waarom. "Omdat hij alle sterren uit de hemel heeft gestolen en in jou ogen heeft geblazen". En wappa! She's yours!en ik verzeker je! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
JA eigenlijk wel en vrij veel
![]() Maar dan niks in het schooljaar. Off-topic : Shanli MSN? voeg me toe op tequilatubby_69@hotmail.com
|
![]() |
Op de basis- en middelbare school kreeg ik altijd wel wat voor m'n rapport van m'n ouders (meestal iets van 10/25 gulden) en ik kreeg ook altijd wel wat van m'n opa en oma (rond de 25, een enkele keer 50 gulden). Voor m'n VWO-diploma heb ik van me ouders 3 rijlessen gekregen en van me opa en oma het theorie-examen. Nu krijg ik niks meer voor m'n overgangsbewijzen, maar krijg vast wel weer wat als ik ben afgestudeerd.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |