Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2008, 10:54
Queeniie
Queeniie is offline
Ik was op een feest van een vriendin, en daar heb ik met een super leuke jongen gezoend!
de dag na dat we gezoend hadden smste hij: ik vind je een super leuk meisje, en wil snel x afspreken. en nu een paar weken later laat hij ineens helemaal niks meer van zich horen..

hij reageerd niet op mailtjes smsjes krabbels & ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan, wie heeft dit ook wel eens eerder mee gemaakt en heeft tips!?

groetjes..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2008, 11:02
Kitten
Kitten is offline
Misschien is een jongen die alleen met je gezoend heeft niet gelijk geinteresseert in je. De dag na een zoen vond hij je nog interessant, ondertussen is zijn normale leven weer verder gegaan en is hij je vergeten. En als je zo bij hem aandringt vind hij waarschijnlijk alleen maar dat je een overromantische aandachtvrager bent.

Tip: Ga niet zomaar met iemand zoenen. Ga eerst eens een relatie aan en leer de ander kennen voordat je speeksel uitwisselt. Dan weet je ten minste zeker dat je de eerste zoen krijgt als hij van je houdt.

Tip2: Ga er niet van uit ALS je dat soort gedrag vertoond, dat je de dag daarna gelijk met interesse wordt behandeld. Wordt niet verdrietig en bang als je een keer in de steek wordt gelaten door zo'n player. Ik denk zelf dat iemand die in het wilde weg met anderen zoent nog niet klaar is voor een echte relatie.
Oud 07-10-2008, 11:08
Verwijderd
Niet meer achteraan gaan. Waarschijnlijk was jij leuk voor een avondje en omdat hij het lullig vond om niets meer te laten horen, smste hij je. Geen aandacht meer aan bestedene en zéker geen stalkeractiviteiten uitvoeren.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 11:08
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Tip: Ga niet zomaar met iemand zoenen. Ga eerst eens een relatie aan en leer de ander kennen voordat je speeksel uitwisselt. Dan weet je ten minste zeker dat je de eerste zoen krijgt als hij van je houdt.
Omg, meen je dat nou serieus?
Jij zoent alleen maar met mensen die van je houden? Dan ben je wel lang bezig! Nog beter: wachten met zoenen tot na het huwelijk
Oud 07-10-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Misschien is een jongen die alleen met je gezoend heeft niet gelijk geinteresseert in je. De dag na een zoen vond hij je nog interessant, ondertussen is zijn normale leven weer verder gegaan en is hij je vergeten. En als je zo bij hem aandringt vind hij waarschijnlijk alleen maar dat je een overromantische aandachtvrager bent.

Tip2: Ga er niet van uit ALS je dat soort gedrag vertoond, dat je de dag daarna gelijk met interesse wordt behandeld. Wordt niet verdrietig en bang als je een keer in de steek wordt gelaten door zo'n player. Ik denk zelf dat iemand die in het wilde weg met anderen zoent nog niet klaar is voor een echte relatie.
Euh. Ik zoen ook in het wildeweg met anderen als ik vrijgezel ben. Dat wil niet zeggen dat ik dan niet klaar ben voor een relatie, ik vind het gewoon een leuke manier om mijn tijd te verdrijven en eens uit te testen of jongens überhaupt een kans maken... En pas zoenen als je een relatie hebt? Wtf... je moet er gewoon niet vanuit gaan dat als iemand die je pas een avondje kent met je zoent, jullie gelijk een relatie krijgen ofzo. Het wordt wat anders als je iemand kent en dan zoent, dan zit er meestal meer achter... maar zelfs dan zou ik er niet zomaar vanuit gaan dat je allebei meer wilt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 11:51
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Omg, meen je dat nou serieus?
Jij zoent alleen maar met mensen die van je houden? Dan ben je wel lang bezig! Nog beter: wachten met zoenen tot na het huwelijk
Ik zoen alleen met vrouwen waarmee ik een relatie heb, ja. Ik kan echt best intiem contact met iemand hebben zonder dat ik gelijk hoef te zoenen.
Oud 07-10-2008, 12:00
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ik denk zelf dat iemand die in het wilde weg met anderen zoent nog niet klaar is voor een echte relatie.
Waarom zou dat nou weer het geval zijn? Ik zie ook niet in waarom je met zoenen moet wachten totdat je zeker weet dat iemand van je houd. Behalve dat zoiets heel lastig is vast te stellen als er geen fysiek contact bij komt kijken haal je dan ook spanning uit je leven. Waarom is het belangrijk zeker te weten dat iemand 'van je houd' als je met haar zoent?

Laatst gewijzigd op 07-10-2008 om 12:06.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 12:10
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Ik zoen alleen met vrouwen waarmee ik een relatie heb, ja. Ik kan echt best intiem contact met iemand hebben zonder dat ik gelijk hoef te zoenen.
Dus wacht met een relatie totdat je van iemand houdt? En tot die tijd zoen je niet? Hoe kan dat in hemelsnaam?
Oud 07-10-2008, 12:17
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Dus wacht met een relatie totdat je van iemand houdt? En tot die tijd zoen je niet? Hoe kan dat in hemelsnaam?
Houden van/verliefd zijn oid. Ja. Dat is toch niet zo vreemd?
Oud 07-10-2008, 12:46
cenerentola
cenerentola is offline
Een zoen hoeft niets te betekenen, dus ga er maar niet vanuit dat het iets wordt
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 13:24
Verwijderd
Het is een man, die doen dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Houden van/verliefd zijn oid. Ja. Dat is toch niet zo vreemd?
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij moeten er tenminste een aantal maanden verliefdheid overheen gaan voor ik van iemand hou. Maar alleen zoenen als je verliefd bent, tja, dat kan wel. Wel saai vind ik, als je niet verliefd bent, gebeurt er nooit iets spannends... ik ben echt te weinig verliefd voor dat soort ongein.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 14:30
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij moeten er tenminste een aantal maanden verliefdheid overheen gaan voor ik van iemand hou. Maar alleen zoenen als je verliefd bent, tja, dat kan wel. Wel saai vind ik, als je niet verliefd bent, gebeurt er nooit iets spannends... ik ben echt te weinig verliefd voor dat soort ongein.
Ik heb me misschien niet zo handig uitgedrukt . Houden van is inderdaad wel een stap of wat verder, ik bedoel verliefd zijn. Hoewel ik iemand erg graag mogen ook een vorm van houden van vind.
Oud 08-10-2008, 11:33
I C U
I C U is offline
Tja, wanener je voor een keer met iemand zoent, zit daar nog niets aan vast. Waarschijnlijk vond ie je wel oké, maar meer ook niet. Lekker laten gaan dus, uiteindelijk was ie toch niet zo superleuk. Op naar de volgende.

Zelf zoen ik ook regelmatig met verschillende personen tijdens het uitgaan (wanneer ik geen relatie heb dan). No prob, als je maar in je achterhoofd houdt dat het meestal niets betekend en dat het hormonen zijn die je voelt, niet meer dan dat.
Ik ben eigenlijk te ongeduldig of te lui om te wachten met zoenen tot ik iemand goed ken, sowieso hoort voor mij zoenen bij dat ontdekken van elkaar enzo. Dus.
Oud 11-10-2008, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zoen alleen met vrouwen waarmee ik een relatie heb, ja. Ik kan echt best intiem contact met iemand hebben zonder dat ik gelijk hoef te zoenen
Fucking hell.. dan vind je die vrouwen niet leuk genoeg denk ik. Als je echt gek op iemand bent dan gebeurt dat gewoon.

Ik vind het eerder normaal dat er eerst wat dingen gebeuren tussen 2 mensen en dat ze pas daarna iets met elkaar beginnen.

Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Het is een man, die doen dat soort dingen.
Ja, en vrouwen zijn altijd lief, eerlijk, negeren je nooit, enzovoorts.

Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 16:11
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Een tip: bestook hem niet van alle mogelijke kanten. Ik zou er echt helemaal gek van worden, een sms (of 2 desnoods) is wel genoeg hoor!
Oud 11-10-2008, 18:16
Verwijderd
hij was geil, maar nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 11-10-2008, 19:19
Hosselarin
Hosselarin is offline
Citaat:
Fucking hell.. dan vind je die vrouwen niet leuk genoeg denk ik. Als je echt gek op iemand bent dan gebeurt dat gewoon.

Ik vind het eerder normaal dat er eerst wat dingen gebeuren tussen 2 mensen en dat ze pas daarna iets met elkaar beginnen.

i agree with this
of hij moet gewoon héél veel vriendinnen hebben.
Oud 11-10-2008, 21:09
Verwijderd
Ja, waarschijnlijk heeft hij gewoon al een andere chick.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten