Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2008, 19:07
Volle_Toeren
Volle_Toeren is offline
Goedenavond.
Heb je dit wel eens gehad? En wat zou je dan doen.

Stel je voor er is een meisje van 18 jaar die je altijd al leuk gevonden hebt. Je dacht nooit dat je dr ooit een relatie mee zou krijgen. Het meisje heeft namelijk al bijna een jaar een vriend. En daarvoor heeft ze ook een vriend gehad. Jij hebt in de tussentijd ook wel een vriendin gehad. Je kent het meisje wel, en zij jou ook wel. Jullie zien elkaar ook wel eens. Je denkt gewoon aan onbereikbaarheid, zal toch wel nooit lukken.
Je spreekt dat meisje een aantal keren en blijkt dat ze je al een aardige tijd leuk vind, ondanks dat ze een vriend heeft. Ze dacht dat je haar nooit leuk zou vinden.

Nou mooi wel dus, en een kut situatie.
Ze heeft toegegeven dat ze me leuk vind. Maar ze vind dat lastig. En terecht want ze heeft een vriend. Die vriend mag ik helemaal niet en we zullen nog wel ruzie krijgen, scheit. Ik sms het meisje namelijk regelmatig enzo, krijg ook wel wat terug. Hij heeft mij van haar hyves verwijderd, me geblokkeerd en verwijderd op msn, verwijderd me smsjes etc.

Gaat trouwens ook slecht tussen haar en dr vriend. Is al tijdje uit geweest, dan weer aan etc. Dat soort ongein.

Wat doe ik hier aan? Afwachten en hopen dat het definitief uitraakt tussen haar en dr vriend? Of gewoon hun relatie zelf kapot maken. En zo ja, hoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2008, 19:10
WolterB
WolterB is offline
Iig niet gaan stoken en in de relatie die zij nu met dr vriend heeft lijkt me dat ook niet echt nodig, dat lijkt toch al verre van goed te gaan.
En verder kan je wachten tot het uitgaat wat mischien heel lang kan gaan duren of verdergaan en haar proberen te vergeten.
Oud 14-10-2008, 19:10
wallflower
wallflower is offline
Hard de andere kant op rennen!
Als zij je echt had gewild had ze het wel uitgemaakt (of beter nog, gewoon helemaal niks met r vriend nemen als ze iemand anders leuk vindt). Dit gaat nooit wat worden, geef het op.
Oud 14-10-2008, 19:14
Volle_Toeren
Volle_Toeren is offline
ik wacht het nog wel even af.
ik zag dr meer als gewoon een meisje die je toch niet kan krijgen. heb zelf in de tussentijd ook wel relatie(s) gehad met andere meisjes.
maarja dan zegt ze dat ze je leuk vind.
daarvoor kijkt ze steeds naar je met een bepaalde blik en komt ze steeds bij je in de discotheek/kroeg/supermarkt.

nou ik dus met haar praten en ook zeggen dat ik haar leuk vind. bleek dat ze vaak ruzie heeft met dr vriend. dan geef ik mezelf toch nog wel wat hoop
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 22:00
Alyssia
Alyssia is offline
Je mag best blijven hopen, maar die relatie van dat meisje en haar vriend moet je echt volledig aan hun overlaten. Niet gaan stoken, dat maakt alles alleen maar erger. (Krijg je een stalkerige ex en dat soort ongein)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 22:40
Verwijderd
vol ervoor gaan, dat de beste man moge winnen

fack die vriend
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 23:23
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:

fack die vriend
misschien heeft ze juist een goede aanleiding nodig om haar vriend te dumpen. Dus blijf vooral stoken! En vraag dat meisje gewoon uit, daar heb je haar vriend pas echt mee. Succes
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 23:29
Daboman
Daboman is offline
Ik zou het laten rusten. Je bent namelijk altijd de nummer 2, gewoon omdat haar vriend voor haar nummer 1 hoort te zijn. Alleen maar frustrerend.
Oud 15-10-2008, 01:50
Marcade
Marcade is offline
B'och .. veel aandacht geven aan dat meisje, zeggen hoe leuk/lief ze is .. wat voor dingen je allemaal zou willen doen met haar, als ze jouw vriendin was .. is dat ook een vorm van stoken .. ? ..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 02:38
Verwijderd
Andermans waren blijf je met je fikken af, is nog altijd mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 06:59
Kitten
Kitten is offline
Je hoeft niet te stoken in de relatie, want als je dan ooit iets met het meisje krijgt wordt het alleen maar bitter van. Als jij daadwerkelijk leuk genoeg bent gaat ze wel weg bij haar huidige vriend.
Oud 15-10-2008, 09:40
Verwijderd
gewoon kapot laten gaan en ermee vandoor gaan
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 10:12
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
gewoon kapot laten gaan en ermee vandoor gaan
das het beste
Oud 15-10-2008, 10:18
Verwijderd
Het lijkt me dat die relatie van dat meisje sowieso geen lang leven beschoren is, maar een beetje extra olie op het vuur kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 16:28
Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Als ze je echt leuk vond, had ze het wel met haar vriend uitgemaakt. Het zou best kunnen dat ze je gewoon aan het lijntje houdt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 19:32
Verwijderd
Citaat:
B'och .. veel aandacht geven aan dat meisje, zeggen hoe leuk/lief ze is .. wat voor dingen je allemaal zou willen doen met haar, als ze jouw vriendin was .. is dat ook een vorm van stoken .. ? ..
Ja, dat lijkt me de beste optie, haar veel aandacht geven Soms, loont wachten. (ervaringsdeskundige spreekt)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 19:55
Erato
Erato is offline
Citaat:

fack die vriend
Nou zeg
Oud 15-10-2008, 20:00
Themeparker
Themeparker is offline
Jouw situatie komt me wel erg bekend voor.
Ik was ook enorm goed bevriend met een meid en waren elkaar beste vrienden. We werden enorm verlieft op elkaar. Met uitgaan durfde we elkaar zowat niet aan te kijken maar we waren heel vaak bij elkaar. Elke week minstens 1 keer een filmpje bij elkaar kijken en shoppen, wandelen etc. Maaaarrr ze had al die tijd een vriend. Ging ook niet al te best tussen hun 2 dus ik dacht dat ze wel een keertje voor mij zou kiezen. ze huilde namelijk altijd bij mij uit enzo. Nou mooi niet dus. Op een gegeven moment ging het wel uit tussen hun 2 maar zei ze dat ze niks meer voor mij voelde... Wat voelde ik me kut toen zeg Maja, is wel beter dat het niks tussen ons was geworden want ik zou het niks gevonden hebben als mijn vrienden een paar keer per week met een ander afsprak en dat diegene ook alles wist van wat er tussen ons afspeelde. Nu 2 maanden later zijn we eigenlijk enorm uit elkaar gegroeit. Ben nog een tijdje verlieft op haar geweest totdat ik een andere meid tegen kwam "Zie topic "Wat wilt ze nou?".
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 20:11
Erato
Erato is offline
Citaat:
Als ze je echt leuk vond, had ze het wel met haar vriend uitgemaakt. Het zou best kunnen dat ze je gewoon aan het lijntje houdt.
Dit of het is gewoon een hosselaar die van twee walletjes wil eten. Als ze je zo leuk vindt zou ze die gast echt wel meteen dumpen hoor, zeker als het alleen maar kommer en kwel is met haar vriend.
Oud 15-10-2008, 20:21
Verwijderd
oowh kusmebillen, jij hebt er ook echt de ballen verstand van hè..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 21:24
Volle_Toeren
Volle_Toeren is offline
thnx voor de reacties mensen!
ik snap sowieso niet waarom ze bij dr vriend blijft. die vriend is al vaker vreemd gegaan en aaaaaltijd komt het weer goed. ik denk bij mezelf ook welles van, fuck haar.. zo'n meid hoef ik niet eens! ze denkt dr wel heel makkelijk over.
maarja ik wacht et af..
wáárom zou het nog steeds aan blijven als haar vriend méérdere keren is vreemd gegaan??? en zij weet dit, en hij geeft het toe??

veel aandacht geven werd ook genoemd; dat doe ik ook, maar wel in proporties. Het moet niet zo worden als het uit is dat ze zegt, 'ohh bedankt voor alles je bent een goede vriend'. daar doe ik het niet voor natuurlijk.
ik ben geen stuk vlees, ik heb ook gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 07:02
Themeparker
Themeparker is offline
Liefde maakt blind.
Pas wanneer je deze situatie achter de rug hebt besef je hoe stom je bent geweest
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 16:57
Verwijderd
Vraag of ze interesse heeft in een trio

(Jij, haar vriend en zijzelf )
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van met haar praten over de problemen die zij met hem heeft.. "jeetje kan mij niet voorstellen dat iemand zoiets doet, wat lomp van hem", "je hebt helemaal gelijk, ik denk er precies hetzelfde over" etc

Ontopic:

"Hij heeft mij van haar hyves verwijderd, me geblokkeerd en verwijderd op msn, verwijderd me smsjes etc."

Ik vind dit soort zaken altijd een beetje vaag. Waarom zou hij dat doen? Of doet ze het stiekem zelf? Want ik vind het dingen die niet echt veel nut hebben, noch beheersbaar zijn voor hem. Ik stel mij hierbij meer voor dat hij die dingen constateerde, zij de confrontatie niet aan wou gaan en het dan zelf doet. Zo van "kijk, ik heb hem geblokkeerd, er is niks" bla bla bla.

Als je haar echt graag wil, moet je dus duidelijkheid scheppen. Voor jou is het namelijk ook niet nuttig als ze niet echt iets met jou wil, dus is het prettig als ze ook iets voor jou over heeft.

Dus als je het lef ervoor hebt, vertel je haar dat je echt iets met haar wil opbouwen, maar dat ze het eerst uit moet maken met haar vriend, omdat deze situatie jou pijn doet en dat je daar geen behoefte aan hebt.

Als zij zelf niks onderneemt, heb je ook niks aan haar.

Daar zou ik zelf iig stil bij staan voordat ik verdere stappen zou nemen.. want je loopt een behoorlijk risico dat je gewoon aan het lijntje gehouden wordt. Als haar vriend vreemd gaat en zij dit accepteert, kan ze dus blijkbaar niet zonder hem.. maar rebelleert ze wel door met andere jongens af te spreken om hem jaloers te maken.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 18:19
igfy
igfy is offline
Misschien wordt ze wel zwaar gedomineerd door die vriend en durft ze het niet uit te maken...
Reageren

Regels voor berichten