![]() |
|
als mn gezicht heel droog is minibeetje nivea young dagcreme.
Na tandenpoetsen standaard blistex bij uitzondering beetje mascara mn haarritueel is ingewikkelder, maar vind maar één keer in de drie dagen plaats: wassen cremespoeling erin met handen ergste klitten eruit kammen tot alle klitten eruit zijn (haren die loskomen van mn lichaam afpeuteren en op de muur plakken ;p) cremespoeling eruit spoelen klitten die tijdens afdrogen er weer in gekomen zijn uitkammen in model kammen schuimgel in haar mn krullen er een beetje mooi inkneden eventueel met hoofd op zn kop föhnen dat duurt inclusief het douchen drie kwartier. (zonder douchen kan het niet) Mn haar blijft dan dus wel drie dagen goed zitten. |
![]() |
|
Eerst was ik mijn hoofd (ik douche bijna altijd 's avonds ipv 's ochtends), vervolgens: oogschaduw, vloeibare eyeliner op ooglid, oogpotlood onder mijn oog, mascara en soms geef ik mijn wenkbrauwen wat meer kleur met een wenkbrauwpotlood. Op feestelijke dagen voorzie ik mijzelf eveneens van lippenstift. Al met al ben ik er maximaal 8 a 10 minuten mee bezig.
Ik doe niet aan cremes, en foundation ben ik 7 jaar zwaar verslaaf aan geweest, maar uiteindelijk heb ik het afgezworen ![]()
|
Ik was mijn gezicht (ik douche ook altijd 's avonds) en daarna smeer ik m'n gezicht in met dagcreme voor de droge huid want anders zit ik onder de schilfers en ruwe plekjes en dat is niet fijn. Mascara gebruik ik heel soms maar daar krijg ik gigantische jeukogen van, ondanks dat ik al sensitive mascara gebruik
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[foto] Make-up Presia | 16 | 25-01-2009 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
make-up kimpie14 | 51 | 06-10-2008 22:06 | |
Lifestyle |
Make-up voor 'beginners' LoveGirl212 | 20 | 12-05-2005 16:54 | |