Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind persoonlijk dat je een ander niet nodig moet hebben om je gelukkig te voelen. mja je gaat je gevoelens toch niet tegenwerken denk ik, dusja dan kan ik je alleen maar sterkte toewensen. hopelijk gaat het beter worden tussen jullie of gaan jullie uit elkaar en ga je gewoon door met je leven.
|
![]() |
Vind ik ook langs een kant, zn vrienden zijn echt niet goed, maar dat ziet hij zelf niet in.
Hij wil beide kanten niet kwijt, maar hun kant probeert mij uit de weg te werken. Alleen is hij daar nog blind voor... Ik hoop ook dat het beter word, maar ik vrees het ergste. Ik kan niet met hem praten over zijn vrienden, |
![]() |
|
![]() |
Laat ik even samenvatten wat je hier over hem vertelt.
- Hij heeft je heel erge dingen aangedaaan. - Hiij probeert te bepalen waar jij wel of niet over mag praten. - Hij verspreidt leugens over jou. - Hij stookt tussen jou en je vrienden. - Hij verlangt van je dat je alles doet voor hem. - Hij heeft ervoor gezorgd dat je ouders je uit huis hebben gezet. - Hij gelooft liever kwaadsprekerij over jou, dan wat jij hem vertelt. - Hij zegt enerzijds dat hij gelukkig met je is, maar tegelijkertijd overweegt hij bij je weg te gaan. - Hoewel zijn vrienden vervelende personen zijn die veel kwaadspreken over zijn vriendin, brengt hij steeds meer tijd met ze door. Wat móet je nog bij die kerel? Ik ken je niet, dus ik weet niet wat je waard bent, maar je kunt ongetwijfeld wel wat beters krijgen, want slechter kán haast niet. |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Het is dat je geen mooie cadeau's van hem krijgt maar anders zou ik haast denken dat het een loverboy is. Ik denk ook niet dat wat je voor hem voelt liefde is. Je bent nu emotioneel gezien een wrak en naast hem heb je niemand meer. Hij is op dit moment het enige vaste in je leven. Ik denk dat je bij hem wilt blijven omdat je anders alleen komt te staan en niet omdat jullie zoveel van elkaar houden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij zo verandert is in de tijd dat jullie uit elkaar waren en de verschrikkelijke dingen niet meer doet, waarom begin je er dan toch over? Blijkbaar zit je er nog wel mee, anders zou je het niet vertellen. Denk ik zo.
Maar mijn advies: Weg gaan bij die jongen. Een relatie moet bestaan uit geven en nemen, en jij bent (volgens je eigen verhaal) alleen maar aan het geven. Dat werkt niet. Er komt een moment dat je dat moe bent en alsnog weg gaat. Daarnaast, als hij zich in deze mate laat beďnvloeden door zijn vrienden, hoe diep zit zijn gevoel voor jou dan? Als hij écht om je gaf, had hij schijt aan zijn vrienden en zou jou nog een keer duidelijk maken hoeveel hij van je houdt. Blijkbaar doettie dat dus niet genoeg. Duidelijk, dacht ik zo. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit klinkt echt als de situatie tussen mij en een van m'n exen jaren geleden. Ik was ook zo'n naief slaafje, geen eigen wil, geen eigen leven, echt álles voor hem doen en/of laten. En ik moet zeggen, ik ben heeeeeeeeel heeel erg blij dat ik van hem af ben, want ook ik was bijna alles kwijt geraakt wat me lief is.
Laat hem je toch dumpen, you're better off without him... Dat zie je misschien nu nog niet in, maar over een tijdje ben je blij dat je van hem af bent en vraag je je af hoe je ooit van zo iemand hebt kunnen houden!
|
Ik kreeg koude rillingen bij dat verhaal. Het klinkt eng, als één of andere thriller over een psychopaat die vrouwen alles afneemt, uiteindelijk ook hun leven. Meis, je bent alles kwijt vanwege die jongen, hij heeft alles om je heen kapot gemaakt en hij heeft jou praktisch kapot gemaakt. Volgens mij hou je niet van die jongen, volgens mij weet je niet beter.
Ik zeg: wegwezen.
||
Citaat:
Ik zou zeggen, laat je niet gebruiken als slaaf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Radeloos Sweet' | 8 | 28-10-2009 11:07 | |
Liefde & Relatie |
Radeloos... Fietsertje | 29 | 08-05-2005 20:47 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
radeloosheid XsweetloesjuhX | 2 | 12-09-2004 09:48 | |
Liefde & Relatie |
zucht...ben totaal radeloos :( DJken | 3 | 22-02-2002 20:47 | |
Liefde & Relatie |
radeloos.........ex........wat moet ik doen? HelpMePlease | 4 | 02-02-2002 15:02 |