![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Doe wat Kitten' 85 in zijn eerste reactie aanraadde.
||
Citaat:
1) Pak je pinpas en huissleutel (en evt fietssleutel) 2) Ga naar de drogisterij (Kruidvat, DA, Etos, etc) 3) Koop een zwangerschapstest. 4) Ga weer naar huis. 5) Maak het doosje open en lees de instructies. 6) Ga naar de wc (je vriendin dus) en plas over het daarvoor bestemde gedeelte heen 7) Wacht de tijd die daarvoor aangegeven staat (waarschijnlijk 2 minuten) 8) Kijk naar het schermpje en kijk bij de instructies wat het betekent.
||
Citaat:
9a) wanneer ze zwanger is (wat jullie kennelijk niet willen) dan zou ik een afspraak maken bij de huisarts voor verdere begeleiding 9b) wanneer ze niet zwanger is heb je je om niks druk gemaakt. (hé iemand was me al voor)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ook had ze veel bloed verloren de eerste keer, speelt dit mee? wat bedoel je met toeval ![]() en de dokter weet er natuurlijk ook niets van, "kom volgende week eens terug" was het antwoord. |
![]() |
||
Citaat:
Verder gebruik je in het vervolg een anticonceptiemiddel, dumbass.
||
Citaat:
Waarom ze dan niet ongesteld is, weet ik ook niet. Je zou inderdaad door het verliezen van bloed een soort vaginale (locale) stress hebben veroorzaakt waardoor ze niet ongesteld is geworden. Er zijn genoeg redenen en ze werken per vrouw verschillend (er zijn vast vrouwen die een 2-weekse cyclus krijgen onder hevige stress).
||
![]() |
Citaat:
tussen het begin van de menstruatiecyclus (dag 1 als het ware) en de ovulatie(zeg dag 14) vinden er een aantal dingen plaats: hormonen die actiever worden, klaarmaken voor de ovulatie en het aandikken van het baarmoederslijmvlies. Als de ovulatie heeft plaatsgevonden, dan "gaat" de eicel (bevrucht of onbevrucht) richting baarmoeder, na ±2 dagen nesteld de eicel zich in het baarmoederslijmvlies in, als er bevruchting is opgetreden voor deze tijd dan zal er een baby uit groeien, als er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, dan `sterft` de eicel af, en het baarmoederslijmvlies wordt afgevoerd; de menstruatie. En dan begint het weer van voor af aan. OT: Je vriendin kan zwanger zijn van voorvocht. dit bevat namelijk ook spermacellen en hier kun je dus zwanger van raken(geen zaadlozing nodig voor voorvocht) Maar, aangezien er 3 tests negatief waren lijkt het me duidelijk dat ze niet zwanger is en dat je de oorzaak van het te laat beginnen met menstrueren elders moet zoeken
|
![]() |
Owjee, 2 naieve pubers bij elkaar.
Waarom is het nou zo moeilijk om EERST te lezen hoe je een kind moet voorkomen, en daarna pas aan seks te gaan beginnen? Waarom de menstruatie uit blijft? Ik ben er 90%van overtuigt dat dat stress is! Maak eens een romantisch avondje voor haar, met bijvoorbeeld een ontspannen bad, diner, iets anders.... Ik weet bijna zeker dat ze dan zo gaat vloeien. Tip voor de volgende x, ook van voorvocht kun je zwanger raken, dus altijd een voorbehoedsmiddel gebruiken!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ongesteld of niet?? katnisseverdeen | 2 | 21-03-2013 20:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog steeds niet ongesteld.... roosiieeee | 11 | 12-02-2011 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #17 Konijn | 500 | 06-04-2007 19:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer durven te zeggen... Boterbloemetje | 16 | 20-03-2005 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld, overtijd!! wat kan het zijn? Fantôme | 13 | 08-12-2003 17:17 |