Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2008, 10:52
Geflipte-Vla
Geflipte-Vla is offline
Heey mensen,
er is momenteel een onderzoek gaande naar het uitgaansleven en welke problematiek zich daarbij voordoet, denk hierbij aan wachtrijen. Om te onderzoeken wat mensen momenteel als vervelend ervaren in de uitgaansscene is er een kleine enquete opgesteld. Het invullen van deze enquete neemt nog geen 3 minuten van je tijd in beslag!

Des te meer respondenten des te beter het onderzoek en des te sneller eventuele verbeteringen doorgevoerd kunnen worden. Wie wil nou niet sneller aan de bar en/of bij de gaderobe geholpen worden!?!

Vul allen deze enquete in:
http://www.thesistools.com/?qid=60678&ln=ned

Deze enquete is een onderdeel van mijn afstudeerproject

Bij voorbaat dank,

Jordy
Advertentie
Oud 30-10-2008, 10:54
Verwijderd
Contact gezocht!

Ik vraag me alleen af wat jouw onderzoek nou echt teweeg kan brengen in 'het uitgaansleven'.

Coole nick wel
Oud 30-10-2008, 10:56
Verwijderd
ingevuld. maar het lijkt me maar irritant om met je mobiel te betalen. ik vind het nu al poep dat iedereen met die dingen loopt te leuren en te kloten overal.
Oud 30-10-2008, 11:02
Verwijderd
Vraag 8, wat is het verschil tussen 'ja' en 'ja, te lang!'?

Vraag 9 een verschil is niet ergens aan te wijden

Vraag 10 zie vraag 8

Vraag 11 zie vraag 9
Oud 30-10-2008, 11:13
Geflipte-Vla
Geflipte-Vla is offline
Citaat:
Contact gezocht!

Ik vraag me alleen af wat jouw onderzoek nou echt teweeg kan brengen in 'het uitgaansleven'.

Coole nick wel

Een nieuwe bestel- & betaalmethode dat ervoor kan zorgen dat de efficiëntie binnen een uitgaansgelegenheid verbetert en daarmee dus de doorstroom van rijen kan verminderen.

Het verschil tussen 'ja, te lang' en 'ja' is de mate waarin jij er hinder van ondervindt. Bij ja heb je er last van en bij ja te lang ervaar je de rij als frustrerend/vervelend

Het onderzoek is natuurlijk bedoeld om uit te zoeken of mensen hier interesse in hebben.
Mensen gebruiken hun mobiele telefoon al veelvuldig en kunnen dan, indien gewenst, op een relatief eenvoudige wijze hun bestelling plaatsen en betalen bij een uitgaansgelegenheid.

In ieder geval hartstikke bedankt voor het invullen van de enquete
Oud 30-10-2008, 11:54
Tink*
Tink* is offline
Ik mis bij sommige vragen 'soms'. En ik ben nu wel benieuwd hoe je dat mobiel bestellen dan vorm zou willen geven. Hoe identificeer je je dan als eigenaar van de drankjes? Hoe gaat dat op je mobiel in z'n werk? Moet je eerst tegoed kopen om drankjes te bestellen?
Oud 30-10-2008, 12:13
Missy
Missy is offline
Crosspost.

Regels voor berichten