Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb hier al eens een discussie over gehad op een ander forum, en we waren het er uiteindelijk allemaal mee eens dat een Zelda film maar niks is. Eerst en vooral, wat zou het verhaal zijn? Een van de games, of een totaal nieuw verhaal? Welke acteurs zouden ze moeten nemen? Want die kunnen natuurlijk de film maken of breken. Het probleem is dat de characters in de game nooit echte stemmen hebben gehad, buiten dan wat kreetjes en vreemde geluiden. Als ze dan ineens door een acteur zouden gespeeld worden, zullen velen teleurgesteld zijn. Had jij je Link voorgesteld met de stem van bijvoorbeeld Tom Cruise? Nou ik niet. Daar ligt toch wel het grootste probleem, denk ik...
|
Ik denk dat jij er een probleem van maakt. Van Zelda had je eind jaren tachtig/begin negentig een tekenfilm serie en daar had Link gewoon een stem van een tiener en sprak hij dus gewoon. En als je een film over Spiderman kan maken die we ook alleen maar kennen van strips en tekenfilms en een film van Tomb Raider kan maken, moet er ook wel iets op Zelda te vinden zijn. Een anime lijkt me eerlijk gezegd niks. Iets als Lord Of The Rings bijvoorbeeld, daar zie ik wel wat in. Dan kan die Elijah Woods wel Link spelen, lijkt ie me geknipt voor.
|
Oud nieuws
![]() Zolang ze nitnendo maar op het verhala los laten zla er niks aan de hand zijn en kan het nog een s een goede film worden ook
||
Citaat:
![]() ![]() ps. Het plaatje was bedoeld als voorbeeld, dus zoals substantial al zei: "DUUUUUUHHHHHH!!!"
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En die ene laue beer, die vond ik altijd stom Yoghi ofzo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Nieuw hier :D Verwijderd | 10 | 18-09-2013 18:38 | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Films, TV & Radio |
Wetenschap deel 36836093: mediaproducten met het getal 23 Uice | 31 | 22-03-2007 01:11 | |
Lifestyle |
Hoe kan dat? Verwijderd | 389 | 14-11-2006 20:47 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |