Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2009, 13:04
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Hoe ervaar jij de muziek die je hoort wanneer je een trip hebt door bijvoorbeeld XTC, MDMA, Pep etc. etc.? Is het beter of zakt de muziek juist meer naar de achtergrond voor je (wat ik me vrijwel niet kan voorstellen). Zie je ineens beelden bij die muziek of misschien wel kleuren? En wat voor (soort) muziek hoor je zelf graag wanneer je drugs gebruikt en/of wat voor muziek zou je anderen aanraden (filmpjes posten dus).

Kortom een topic over de uitwerking van drugs op jouw ervaring van de muziek. Brand los!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2009, 13:39
Verwijderd
Veel intenser. Als ik een pil slik op een hardcore/schranz feest kan ik helemaal op gaan in de muziek, ik sta soms gewoon met mijn ogen dicht te dansen terwijl het me vrij weinig boeit hoe dat er voor anderen uit ziet. Vind het vooral superwreed als je lekker de ruimte heb, beetje overal tussendoor stuiteren en gewoon los gaan op de muziek
Beste combinatie vind ik dan altijd nog een stuk of 2-3 goede pillen verdeeld over de hele nacht met een paar lijnen speed erbij; waus maar toch lekker veel energie. Van kristallen word ik veel te vaag om nog een beetje te kunnen dansen, maar op zich als de muziek niet zo super hard is is het toch ook wel weer chill

En als ik zit te trippen op paddo's mag ik graag goa/psy trance horen, lekker zweverig en spacey, beetje zoals dit zeg maar
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 13:48
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Veel intenser. Als ik een pil slik op een hardcore/schranz feest kan ik helemaal op gaan in de muziek, ik sta soms gewoon met mijn ogen dicht te dansen terwijl het me vrij weinig boeit hoe dat er voor anderen uit ziet. Vind het vooral superwreed als je lekker de ruimte heb, beetje overal tussendoor stuiteren en gewoon los gaan op de muziek
Beste combinatie vind ik dan altijd nog een stuk of 2-3 goede pillen verdeeld over de hele nacht met een paar lijnen speed erbij; waus maar toch lekker veel energie. Van kristallen word ik veel te vaag om nog een beetje te kunnen dansen, maar op zich als de muziek niet zo super hard is is het toch ook wel weer chill

En als ik zit te trippen op paddo's mag ik graag goa/psy trance horen, lekker zweverig en spacey, beetje zoals dit zeg maar
[filmpje]
Wat voor pil?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 13:52
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
een blauwe
Oud 31-01-2009, 13:52
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
een blauwe
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 14:37
Verwijderd
Citaat:
een blauwe
ja t liefst zo'n driehoekige
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 15:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hangt per drug af. ga nog wel eens uitgebreid over posten

Vanavond D&B op blauwe driehoekjes, goeie combi

THC: Diepe lange baslijnen, stoner, doom en sludge voor de rockers, dubstep, twostep en grime voor de dansvloer.

Alcohol: Meezingbaar, en fake dansbaar. Van andre hazes tot snap, en punk en metal

paddo's: 'Ronde' muziek, zonder te veel hoekjes en brakes

lsd: hoe minder tempo, hoe beter. jazz en ambient

xtc: breakcore, D&B, maar ook dingen als flogging molly, feesten en springen, met energie Voor mee mellow, aphex twin en autechre for win

Laatst gewijzigd op 31-01-2009 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 16:30
John Frum
John Frum is offline
eigenlijk alles wat ik normaal gesproken ook luister, misschien iets rustigere muziek als ik geblowd heb.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 20:08
zeehond23
zeehond23 is offline
:trippinballllllz:
Oud 01-02-2009, 20:09
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
eigenlijk alles wat ik normaal gesproken ook luister, misschien iets rustigere muziek als ik geblowd heb.
Oud 02-02-2009, 17:54
Young Predator
Young Predator is offline
Daft Punk is mijn drug
Reageren

Regels voor berichten