Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2008, 20:16
2704
2704 is offline
Weet een van jullie wie dit jaar de oudejaarsconference gaat geven ???
Hoop dat het dit jaar Javier Guzman wordt, wie hopen jullie dat het wordt ???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2008, 09:35
BendeBen
BendeBen is offline
dit is geloof ik het allereerste jaar waarin ik NIET hoop dat freek de jonge toch het podium op gaat

wat een vervelende zure man is dat geworden zeg
Oud 16-11-2008, 12:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Javier Guzman is echt de meest kansloze cabaretier van allemaal. Nog beroerder dan Wilko Terwijn, zelfs. Die gast is echt zó niet grappig. En een Theo Maassen wannabe.
Oud 16-11-2008, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Javier Guzman is echt de meest kansloze cabaretier van allemaal. Nog beroerder dan Wilko Terwijn, zelfs. Die gast is echt zó niet grappig. En een Theo Maassen wannabe.
Moeilijk he, een vraag beantwoorden

Ontopic: ik vind oudejaarsconferences zelden leuk, dus zal het waarschijnlijk niet gaan kijken. Ik hoop dan ook niet echt op een specifiek iemand. Als Theo Maassen of Najib Amhali het gaat doen, ga ik misschien wel een poging wagen als ik niks beters te doen heb.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2008, 13:18
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Moeilijk he, een vraag beantwoorden
Nee
Oud 16-11-2008, 13:44
Uice
Uice is offline
Geen enkele cabaretier die ik interessant vind zou zoiets doen.
Oud 17-11-2008, 13:20
KIET
KIET is offline
Voor zover ik kan zien kan je Youp van 't Hek op de publieke omroep en Guido Weijers op SBS6 verwachten. Of er nog een derde bijkomt kan ik zo snel niet vinden.
Tevens wordt de Ze Bestaan Echt van Ronald Goedemondt ook nog uitgezonden op 21 december.

Javier Guzman heeft Delirium nog staan van het seizoen 2007-2008, al kan ik over de uitzending niets vinden. Overigens deed hij nooit oudejaarsconferences; hij deed Sinterklaasconferences Najib Amhalis show loopt nog tot eind november dus die zal dan nog niet op tv verschijnen. Theo Maassen is nog maar net bezig met een nieuwe show sinds Tegen Beter Weten In. Bert Visscher, Jochem Myjer en Herman Finkers zijn nog bezig met hun shows.

Maar er zijn nog zat wat minder prominente cabaretiers die nog hun opwachting kunnen maken
Oud 17-11-2008, 19:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Najib Amhalis show loopt nog tot eind november dus die zal dan nog niet op tv verschijnen. Theo Maassen is nog maar net bezig met een nieuwe show sinds Tegen Beter Weten In. Bert Visscher, Jochem Myjer en Herman Finkers zijn nog bezig met hun shows.

Maar er zijn nog zat wat minder prominente cabaretiers die nog hun opwachting kunnen maken
Alle caberetiers in deze quote hebben het zelden over actualiteit en zul je dus niet snel in een oudejaarsconference zien.
Oud 17-11-2008, 22:28
KIET
KIET is offline
Dat weet ik, maar de AVRO wil nog wel eens andere shows uitzenden aan het einde van het jaar. Die heb ik gelijk meegepakt (vandaar ook de vermelding van Goedemondt).
Oud 17-11-2008, 22:44
Laisve
Laisve is offline
Zolang die schele van de campingzender maar niet met z'n kop d'r veur komt... zijn humor komt echt van de bovenste plank vandaan, wat een mispunt!
Oud 18-11-2008, 19:15
Verwijderd
Youp van 't Hek. Ik vond de vorige van 2005 echt gaaf, dus ik hoop dat het nu ook weer wat wordt. Sowieso zal het beter worden van Jan-Jaap vd Wal vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 20:16
JBX
JBX is offline
Guido Weijers zal sowieso op SBS6 te zien zijn.
Bij de VARA waarschijnlijk weer Youp van t Hek inderdaad.
En op de andere kanalen? Ehm, klokken en slechte drama films.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 20:45
Ieke
Ieke is offline
Ik weet het niet met Youp. Z'n vorige ouderjaarsconferance vond ik wel leuk (dat liedje van de vogelgriep <3) , maar toen ik hem met Schreeuwstorm in het theater zag was ik daar aanzienlijk minder van gecharmeerd. Hij lijkt ook een beetje een oud, zuur mannetje te worden. Naja, zal wel weer gaan kijken, op de bank met oliebollen en appepbegnets erbij <3

Ik hoop trouwens ook weer op een Sinterklaasconferance van Guzman. Ik vind hem altijd wel leuk, in het theater Delirium gezien en die kon ik ook waarderen.
Oud 22-11-2008, 18:42
2704
2704 is offline
Wordt er dit jaar een sinterklaasconference uitgezonden dan ????
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 11:11
Ieke
Ieke is offline
Geen idee, ik hoop het alleen maar
Oud 23-11-2008, 13:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oudejaarsconferences vind ik alleen van finkers leuk. die weet altijd zo'n oliebollensfeer neer te zetten. maarja,m die wordt t dus niet. ik zit echt niet te wachten op die rotkop van een van 't hek.
Oud 23-11-2008, 14:08
cenerentola
cenerentola is offline
niets is burgerlijk dan het kijken naar de oudejaarsconference van Youp van 't Hek op oudejaarsavond. Je moet echt een kut jaar hebben gehad, om een feestelijke avond voor de tv door te moeten brengen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 14:55
Verwijderd
Citaat:
niets is burgerlijk dan het kijken naar de oudejaarsconference van Youp van 't Hek op oudejaarsavond. Je moet echt een kut jaar hebben gehad, om een feestelijke avond voor de tv door te moeten brengen.
Oh ja wat naar, een uurtje met een groep vrienden en/of familie voor de buis hangen en lachen, vreselijk, wat een kutjaar heb je dan gehad als je dat doet! Want je leven is alleen leuk als je altijd ergens anders aan het feesten bent natuurlijk. En er is natuurlijk ook niks burgerlijks aan uitgaan op oudejaarsavond, want dat doet echt níemand in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2008, 16:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja, je oudjaar is alleen geslaagd met een paar lijntjes coke, clubs met torenhoge entreegeld en een hoop weggegooid geld en gekots erna...

snap niet wat er mis is met gewoon thuisblijven, zo bijzonder is oud en nieuw ook weer niet. een beetje oliebollen eten, voor de buis hangen, lekker warm binnen, relaxt toch.
Oud 24-11-2008, 20:11
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
ja, je oudjaar is alleen geslaagd met een paar lijntjes coke, clubs met torenhoge entreegeld en een hoop weggegooid geld en gekots erna...
gastenlijst
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 20:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dan nog vind ik je een pauper omdat je dus schijnbaar alleen je oud en nieuw op zo'n manier kan doorkomen.
Oud 25-11-2008, 22:39
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
dan nog vind ik je een pauper omdat je dus schijnbaar alleen je oud en nieuw op zo'n manier kan doorkomen.
liever een pauper dan een burgo
Met citaat reageren
Oud 25-11-2008, 23:11
BendeBen
BendeBen is offline
pas maar op anders haal ik mijn vader er bij en die is politieman dus!!
Oud 26-11-2008, 08:19
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Er is niks mis met thuisblijven op oudejaarsavond maar ga dan vuurwerk afsteken of een leuke film kijken. De oudejaarsconference kan je altijd nog kijken over 50 jaar als je niet meer uit je stoel kan komen en niet meer weet hoe de afstandsbediening werkt. Al mag ik hopen dat er dan geen oudejaarsconference meer is.
Oud 26-11-2008, 08:20
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Hij lijkt ook een beetje een oud, zuur mannetje te worden.
Huh? .
Oud 26-11-2008, 11:17
KIET
KIET is offline
Citaat:
dit is geloof ik het allereerste jaar waarin ik NIET hoop dat freek de jonge toch het podium op gaat

wat een vervelende zure man is dat geworden zeg
Op de één of andere manier heb ik een show van hem gevonden om te kijken, want ik had er nog nooit eentje van hem gezien. Was weliswaar uit 1997 (Papa-Razzia) maar ik vond hem daarin nog niet eens zo slecht Het was niet helemaal wat ik van hem verwacht had. Hoe hij nu is weet ik natuurlijk niet.
Oud 26-11-2008, 18:38
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Huh? .
Dat is gewoon het gevoel wat ik krijg nadat ik vorig jaar (?, was iig schreeuwstorm) hem in het theater zag. De oudejaarsconferance die ik daarvoor gezien had (met het vogelgriepliedje etc) vond ik hem nog wel leuk, maar in het theater was hij imo een zuur oud mannetje aan het worden die ook vooral dat type grappen liep te maken. Er waren wel betere stukjes in overgens. Maar iig hoop ik dus op een leuker iets (met hopelijk veel politiek en nieuws van het afgelopen jaar) wat gewoon goed in elkaar zit. En omdat ik de laatste keer niet zo blij werd van Youp heb ik liever een leukere.
Oud 26-11-2008, 19:06
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Dat is gewoon het gevoel wat ik krijg nadat ik vorig jaar (?, was iig schreeuwstorm) hem in het theater zag. De oudejaarsconferance die ik daarvoor gezien had (met het vogelgriepliedje etc) vond ik hem nog wel leuk, maar in het theater was hij imo een zuur oud mannetje aan het worden die ook vooral dat type grappen liep te maken. Er waren wel betere stukjes in overgens. Maar iig hoop ik dus op een leuker iets (met hopelijk veel politiek en nieuws van het afgelopen jaar) wat gewoon goed in elkaar zit. En omdat ik de laatste keer niet zo blij werd van Youp heb ik liever een leukere.
Voor mij is youp van t' hek al twintig jaar een oud zuur mannetje van zeventig. Hij heeft zijn mond vol over burgerlijkheid, maar zover ik weet bestaan er geen grotere burgo's dan vara-leden en dat is zijn publiek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten