Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen hebben doorgaans een lagere hersenactiviteit bij het TV kijken dan wanneer ze slapen .. die gedachte alleen al; het brein is een spier, als het niet gebruikt wordt, wordt het slapper .. ergo; van TV kijken word je dom! ![]() Ik hou het gewoon niet lang uit .. en als ik eens langer dan 5 minuten TV kijk, dan zap ik zoveel dat mijn duim pijn doet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar euh.. ik doe het gewoon allebei, ik kijk heerlijk hersenloos tv om me te verdiepen in andermans problemen die met een klik op de knop weg zijn, hoe heerlijk!! en even later lees ik een goed intellectueel boek.. het een sluit het ander niet uit.. Enneuh... ik kan dus gwoon niet teveel boeken achter elkaar lezen omdat ik altijd even een boek moet laten bezinken, weer tot mezelf moet komen, er over na moet denken etc.. een hersenloze tvserie is daar perfect voor! En ook omdat ik teveel nadenk.. dat gaat in een negatieve spiraal zitten, met tv kijken kan ik dat nadenken ff stop zetten door me te verdiepen in andermans wereld zonder dat dit meteen heftige reacties of nieuwe nadenkstof tevoorschijn tovert.. Maarreuh, als tv kijken je benauwd.. gewoon lekker niet doen dus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is niet zo dat ik doordraai .. misschien wel zo dat ik dingen ontwijk. Ze laten me aan actuele zaken in realiteit denken die me bedrukken. Dit proces op zich is niet zo vreemd. Als iemand net een ander is kwijt geraakt en dan op TV een begravenis oid ziet, voelt diegene zich ook aangegrepen. Als ik bepaalde TV-series en films zie die beroep doen op emoties en gaan over liefde, dan raken ze mij. Ik voel me dan leeg.. net zo goed kan ik geen dingen zien waar mensen ziek worden en geopereerd worden, omdat ik dan gelijk ga nadenken over mijn eigen brakke lichaam ![]() Het is op zich niet zo gek dus. Ik vroeg me ook voornamelijk af in welke mate anderen dit ook hebben. |
![]() |
|
********, maar de Knight Rider gaan kijken? of zie je dat niet als een 'serie'?
[Dawson's Creek is heel leuk ja, kwam vandaag niet meer? ![]() [edit] af-en-toe word ik ook wel heel ziek van al die 'liefdes-series'...erg deprimerend soms :/[/edit]
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 22:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
------
Ik houd niet echt van soaps.. al dat tè sentimentele gedoe.. maakt 't 'nep" Maar zowieso kan 'k daar al niet erg goed tegen. maar voor de rest... er zijn zeker wel dingen die me raken, maar niet zóveel. lees/las ? je daarom ook niet graag...? trouwens. . dat psychologie magazine zal je ook wel confronteren met 't een en ander, toch ![]() ------- conclusie? je bent gek ![]() ga 's naar discovery of national geographic channel kijken ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
DC was gisteren om 19:35 op Net5 dacht ik..
Het zijn voornamelijk de series waar liefde en relaties centraal staan. Probleem is echter dat bij de moderne film en serie dit dikwijls naar voren komt *bah* ![]() Dingen over psychologie lezen, kan ik gemakkelijk. Lezen gaat we sowieso steeds gemakkelijker af .. misschien ook wel omdat ik daarbij niet gelijk 'voel', maar het gewoon tot me opneem en onthou. Als ik zoiets als DC zie, wat ik gisteren overigens toch gedaan heb en ook volhield ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit viel CJ en mij laatst ook een keer op...ik weet niet meer precies wanneer dat was...'t was iig iets dat iig mij erg bezig hield/houd. Welke zender we ook opzetten, er gebeurde overal datgene wat er in ons leven ook net gebeurde cq. gebeurd was. Dat was idd wat minder. Ik denk dat het net zo is als met horoscopen, ze nemen dingen die de meerderheid van de bevolking op zich kan betrekken (en liefde en relaties zijn een zeer geliefd onderwerp), anders zijn de kijkcijfers te laag.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is idd dé serie die mij kan raken. Toch blijf ik ernaar kijken. Het is gevoelig, romantisch, herkenbaar, het spreekt me aan. Een heleboel dingen komen aardig dichtbij, het zijn dingen die je op deze leeftijd meemaakt. Scheiding, liefde, iemand kwijtraken enz... Zoals jessiej al zei, het kan ook mij aan het huilen krijgen, niet door de serie, maar meer denk ik omdat het dingen oprakeld, je wordt door de serie in een sfeer gebracht die je al kent, en dat voel je...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XXV Verwijderd | 500 | 11-03-2016 08:27 | |
Films, TV & Radio |
Serieseizoen 2013/2014 WolterB | 56 | 11-02-2014 19:53 | |
Drugs & Alcohol |
[Meeting] Haarlem 13 en 14 januari Wammus | 145 | 17-01-2007 11:20 | |
Seksualiteit |
Wat is uw seksuele IQ? slisje | 46 | 22-06-2002 02:15 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |