Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens Unity (zie 7e tip, helemaal onderaan) heeft het geen zin om de rook lang in te houden. Ik moet zeggen dat ik zelf ook totaal geen verschil in werking voel tussen het kort of lang inhouden van de rook. Als ik een joint rook net als een sigaret word ik net zo stoned...
(ik vergelijk het altijd met in- en uitademen: alle zuurstof uit de lucht die je inademt wordt ook in enkele seconden door je longen opgenomen) |
![]() |
||
Citaat:
enfin, snel achter elkaar hijsen en hoe langer je de rook inhoudt, hoe meer kans op kanker
|
Ik denk wel dat de impact van een teug groter wordt als je in verhouding minder zuurstof erbij inneemt (bijvoorbeeld door niet meteen te ademen na je teug, of niet te ademen tussen teugen in). Het 'stoneder' voelen is dan niet een effect van de thc maar de combinatie met een verlaagd of discontinue zuurstof gehalte. Dit werkt overigens ook met gewone tabak.
||
Citaat:
|
Aan een jointje zitten is zeer slecht voor je gezondheid. Uit onderzoek blijkt dat als je dagelijks 2 of meer jointjes neemt dat het 75% van je leven kan innemen. Mensen moeten ermee stoppen, we weten dat het lastig is maar.. Probeer 't. Ga naar een dokter toe of blijf er eventueel gewoon van af.
Met vriendelijke Groet, Dokter WEJL |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor mij persoonlijk werkt kaboempijp of knetterboempats (eerst door je ene neusgat, dan door de ander en vervolgens door de mond) het best, maar ook een pijpje uit een pen maken helpt. Heb wel vaker gehoord dat hash puur eten(in bijvoorbeeld majo vanwegen hoge concentratie vet) fucking hard werkt, maar zelf nooit gedaan. Zelf doe ik dit soort dingen nooit omdat het niet lekker is, en daar gaat het eigenlijk wel om
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Trippen in je eentje Zeratul99 | 24 | 29-01-2006 01:13 | |
Drugs & Alcohol |
Ik blijf maar niets voelen met blowen Weird | 65 | 27-12-2003 12:47 | |
Drugs & Alcohol |