Advertentie | |
|
![]() |
|
Gordon Ramsey, irritante retard die een autobiografie heeft geschreven, wtf. Je bent een kok, beetje een autobiografie schrijven. Plus zijn publiek kan het zich toch nooit veroorloven in zijn restaurants te eten.
Perez Hilton, talentloze baggerknaap. Hij kan niet schrijven. Heleen van Rooyen, gekke hoer, dom en irritant. Arie Boomsma, stomme christen.
|
Verwijderd
|
Ik vind he, dat tegenwoordig veel teveel mensen BEROEMD zijn. Opeens is het van jaaaa enzo. In roddelboekjes zijn ook bijna alleen maar van die suffe mensen waarvan je zoiets hebt: WIE?
Met al die waardeloze talentenjachten enzo vooral. Maar misschien word ik ook gewoon wat oud om enthousiast te zijn over de nieuwe jim en jamai. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij beweegt idd raar, maar dat deed Joe Cocker vroegah ook. Emotie enzo. Verder vind ik elke overgestylde en geplamuurde barbiepop een zuurstofverspilling, dus dat is 99% van wat er op TV is.
||
Citaat:
![]()
|
|