![]() |
|
![]() |
Mensen,
Het spijt me als het een domme vraag is,maar ik heb eenmaal niet zo'n band met mn ouders,of in dit geval m'n pa, dat ik zulke vragen stel.. Ik ben 15(jongen) en... http://www.voorhuid.info/ Bij de eerste 2 plaatjes, ik krijg m'n voorhuid met geen mogelijkheid zover terug als op het rechtse plaatje..en ook niet heel veel verder als op het 2e? ![]() Heb ik een probleem, en hoe is dat gekomen en hoe kom ik er vanaf? Gr & alvast bedankt ![]() |
![]() |
|
Hoe is het gekomen: waarschijnlijk is dat zo bij de groei gegaan en je kunt er zelf natuurlijk niets aan doen dat je voorhuid te krap is. Dat is gewoon bij je ontwikkeling gebeurd.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok Thanks man,toch enigzins gerust gesteld..
Maarre,, hinderlijk.. Ik heb nu een maand een vriendin.. en het begint toch wel een beetje te komen dat we het 'ns gaan doen.. althans,dat gevoel heb ik... Hoe kan het dan hinderlijk zijn.. en heeft zij er veel last van? En wat wil een dokter eraan doen..hij gaat het vast niet een beetje oprekken? ![]() Of komt het door de groei weer in orde? Laatst gewijzigd op 21-12-2008 om 15:59. |
![]() |
|
Als je er snel bij bent, hoeft de dokter je niet (gedeeltelijk) te laten besnijden; hij kan je dan groeihormonen geven waardoor je voorhuid een tijd lang sneller groeit dan de rest, waardoor het geheel weer in evenwicht is.
Kortom; zo snel mogelijk erheen, overwin je schaamte, anders zou je nog weleens pijn kunnen krijgen of besneden moeten worden.
|
Inderdaad, wat Freyja zegt, mij lijkt het ook het beste als je de huisarts bezoekt. Ik vind het niet iets waar je je voor hoeft te schamen, een foutje van moeder natuur, niet jouw fout.
|
ga naar de huisarts, die kijkt waarschijnlijk niet eens en verwijst je gelijk door naar de uroloog in het ziekenhuis. bij de uroloog zul je m wel uit je broek moeten halen. die kan zien of het aan een te nauwe voorhuid ligt of aan een te kort toompje en dan als ie t nodig acht een afspraak maken voor een ingreepje.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Vragen Verwijderd | 4 | 27-01-2004 13:49 | |
Psychologie |
geen gevoel kunnen uiten wont cry | 5 | 13-10-2003 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
whu, over "gevoel" ofzow intelli-worst | 0 | 05-01-2002 01:34 |