Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2009, 20:35
miss-sexy
miss-sexy is offline
Hey!

Ik heb echt een probleempje. Bij de sportschool waar ik sport, werkt echt een onwijs leuke (en lekkere) sportleraar. Hij is ongeveer 4 jaar ouder dan dat ik ben. Hij is vrijgezel, daar ben ik inmiddels wel achter! Ik probeer wel wat naar hem te flirten, maar ben redelijk verlegen in dat soort zaken.
Afgelopen vrijdag kwam hij mij gelukkig nieuwjaar wensen!! (met 3 kussen!!)

Een week ofzo geleden zat ik zo wat met hem te praten en ik zei dat ik zaterdags (vandaag dus) een keertje met een groepsles mee wilde gaan doen, die ik nog nooit gedaan had en vandaag was ik vroeg naar de sportschool (hij was er nog niet) en later toen mn vader naar de sportschool ging was hij er wel en hij vroeg aan mn vader hoe ik die les gevonden had. (Dus hij heeft dat wel onthouden dat ik dat verteld heb).

Maar what to do??!!
Stel dat ik hem zou vertellen (of duidelijk laten merken) dat ik hem leuk vind en hij reageert met nee. Dan kan ik echt niet meer fatsoenlijk de sportschool binnen wandelen..!!!

HELP!!

xx Mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2009, 20:53
Verwijderd
Ik snap dit soort 'problemen' nooit. Het is heel simpel: of je vertelt het hem, met het risico dat hij je niet moet en jij niet meer de sportschool in durft (wat trouwens onzin is maar goed), of je vertelt hem niks en smacht van een afstandje. Er is echt geen beter plan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2009, 21:24
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
qft!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 13:46
MartinV
MartinV is offline
Een beter plan is om het niet in precieze woorden te vertellen, maar het op te bouwen en hem als het klikt mee uit te vragen.
Oud 04-01-2009, 20:41
I C U
I C U is offline
Knoop es een praatje met hem aan, probeer onderwerpen aan te snijden buiten de sportschool, vraag of hij zin heeft om wat te gaan drinken na het sporten. Anders wordt het inderdaad smachten van een afstand.
Oud 08-01-2009, 14:47
moordwijf
moordwijf is offline
hey ik zou het niet zeggen tegen je sportleraar straks reageert met een vette NEE en dat sta je egt voorschut
dus kun je beter flirten met hem en kijken ff hij erop terug reageert

liefssss
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 14:47
moordwijf
moordwijf is offline
[QUOTE=moordwijf;28713976]hey ik zou het niet zeggen tegen je sportleraar straks reageert met een vette NEE en dat sta je egt voorschut
dus kun je beter flirten met hem en kijken ff hij erop terug reageert

liefssss
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:38
stout!
stout! is offline
Wow ik ben het gewoon met moordwijf eens
Oud 08-01-2009, 21:18
Luna
Luna is offline
maar dan in normale taal
Oud 26-01-2009, 16:45
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Docenten mogen geen relaties aangaan met leerlingen, dus zelfs als hij je ook leuk zou vinden is de kans dat het iets wordt niet erg groot. Je kunt waarschijnlijk beter proberen hem te vergeten.
Oud 26-01-2009, 18:58
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Docenten mogen geen relaties aangaan met leerlingen, dus zelfs als hij je ook leuk zou vinden is de kans dat het iets wordt niet erg groot. Je kunt waarschijnlijk beter proberen hem te vergeten.
Mm dat is bij een school natuurlijk zo, maar een sportschool is een privé instelling, geen publieke, zoals een middelbare school.
Ik zie het eigenlijk als een werknemer die een relatie zou aangaan met een klant, alsof je iets in de supermarkt koopt en met de kassiere aanpapt. Is natuurlijk niet precies hetzelfde, maar ik vind het niet echt een probleem.
Oud 27-01-2009, 19:25
GirlxD
GirlxD is offline
Ik ben ook zwaar verliefd op mijn sportleraar, doe wel een andere sport. Hij is ook echt mijn trainer, dus ik ben bang dat als ik het tegen hem zeg, en hij totaal niet hetzelfde voor mij volet, ik me nooit meer op de training durf te vertonen! En hij is ook nog eens 5 jaar ouder dan dat ik ben..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 19:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En hij is ook nog eens 5 jaar ouder dan dat ik ben..
Dat is echt het probleem niet. De vraag is echter of hij jou ook ziet zitten
Oud 27-01-2009, 20:06
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Dat is echt het probleem niet.
tenzij ze 14 is ofzo, natuurlijk dan is de kans namelijk nogal klein dat hij haar ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 20:38
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Citaat:
Mm dat is bij een school natuurlijk zo, maar een sportschool is een privé instelling, geen publieke, zoals een middelbare school.
Ik zie het eigenlijk als een werknemer die een relatie zou aangaan met een klant, alsof je iets in de supermarkt koopt en met de kassiere aanpapt. Is natuurlijk niet precies hetzelfde, maar ik vind het niet echt een probleem.
Oh, puur van de sportschool...daar las ik even overheen..
Docent op sportschool moet kunnen.. Vraag of hij een keertje wat mee wil gaan drinken ofzo, zonder er druk op te leggen. Succes
Oud 28-01-2009, 17:59
goodheart
goodheart is offline
Mensen, niet beginnen over leeftijdverschil want a) het kan ook goed gaan, b) verliefde mensen luisteren daar niet naar. Het meisje weet waarschijnlijk prima wat ze zelf wil, namelijk flirten, ze is alleen bang voor de afwijzing. Maar geloof me, zelfs als je wordt afgewezen is er geen ramp. Dan is het een paar keer vervelend, alleen als je er zelf luchtig over doet, is het daarna gewoon weer gezellig Ik zou het alleen wel rustig opbouwen, beetje flirten, vragen om wat te gaan drinken, niet spontaan een hele liefdesverklaring.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten