Kent dr iemand nog meer covers van nummers... maar dan dus in een andere taal?
Bijv.
Union 13 - Roots Radicals
Bad Religion - Punkrock Song (maar dan de german version )
Nada Que Hacer - Flath Earth Society (origineel van BR dus.. klinkt als italiaans/spaans ofzo)
Nummers zijn wel gedaan door oorspronkelijke bands, alleen dan in andere taal dan het origineel:
Ignite - A Place Called Home (Hungarian Version)
Agnostic Front - Gotta Go (spanish version)
Agnostic front - Believe (spanish version)
Rammstein - Engel (english version)
Rammstein - Du Hast (english version)
Paul de Leeuw heeft ooit dat nummer van Laura Plausibel (of hoe dat kind ook heet) gecovered in een Nl "vertaling". Maar ik denk niet dat je daar warm of koud van wordt.
Glow schreef:
Bad Religion - Punkrock Song (maar dan de german version )
ja dies vaag...en je hoort soms dat het geknipt en geplakt is om z'n kort ingezongen stukjes vlak echter elkaar te plakken waardoor het lijkt alsof ie al dat duits heel snel zn mond uit kan laten komen..
of spreekt hij wel echt duits ofzo?
dis ist nur ein punkrock song
NERD schreef: Paul de Leeuw heeft ooit dat nummer van Laura Plausibel (of hoe dat kind ook heet) gecovered in een Nl "vertaling". Maar ik denk niet dat je daar warm of koud van wordt.
of alle nummers van marco borsato, die komen ook allemaal rechtstreeks uit het italiaans
CreedGirl schreef: Nummers zijn wel gedaan door oorspronkelijke bands, alleen dan in andere taal dan het origineel:
Ignite - A Place Called Home (Hungarian Version)
Agnostic Front - Gotta Go (spanish version)
Agnostic front - Believe (spanish version)
Rammstein - Engel (english version)
Rammstein - Du Hast (english version)
meer weet ik ff niet..
en van something's gotta give is ook een spaanse versie, die staan alle 3 op die cd