Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2009, 21:09
lesecretnoir
lesecretnoir is offline
heeft iemand verstand van jongens????? ik ben verliefd op een jongen die iets met een ander meisje heeft, en hij wil het niet uitmaken omdat hij er al heel lang mee heeft, (hij weet dat ik verliefd op hem ben). en dat heb ik toen geaccepteerd en heb ook nooit lopen stoken. maar elke keer als we samen uit gaan wordt hij superjaloers als ik met een ander praat en komt hij er elke keer tussen staan en loopt irritant te doen en kloteopmerkingen over die jongens te maken. en elke keer als ik vertel dat ik met een andere jongen afspreek komt hij er telkens tussen met een of andere smoes. en tis echt overduidelijk, en dat doet hij elke keer. dus ik verzin het niet. maar als ik aan hem vraag wat hij nou eigenlijk wilt zegt hij dat dat allemaal onzin is en ik niet meer ben dan een leuk meisje voor hem. voelen kerels wat voor je als ze zo jaloers gaan lopen doen of zou het misschien kunnen dat hij zich gewoon kut voelt als ik andere jongens leuk vind omdat hij de enige wil zijn die ik leuk vind? (zn trots gekrenkt zeg maar). want ik snap er echt heeeeeeeelemaal geen kloten meer van. HELP ME! jongens zijn NIET TE BEGRIJPEN!

xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2009, 21:52
foefighter
foefighter is offline
het is raar dat hij je sowieso niemand anders gunt. Ik zou in ieder geval niet op die jongen blijven wachten.
Oud 02-02-2009, 22:32
zeehond23
zeehond23 is offline
Als je echt verliefd op hem bent probeer je hem niet te kwetsen en spreek je niet meer met andere jongens af, of überhaupt praten met andere jongens. Ik denk dat hij dan wel bij draait en zijn vriendin verlaat voor jou. Maar eerst moet je laten zien dat je hem echt wilt.
Oud 02-02-2009, 22:33
TheConfidant
TheConfidant is offline
Nou, zo complex komt deze jongen anders niet op mij over. Hij is gewoon egoïstisch en z'n trots is gekrenkt, precies zoals je dacht. Heel simpel. Kijk, als hij jou niet wil, dan ga jij gewoon met je eigen leven verder. En dat moet hij dan ook accepteren.

En jij moet je bovendien ook realiseren dat hij nu gewoon een beetje met je gevoelens speelt om z'n eigen ego te strelen. Want ja, wanneer hij zich er weer tussen werkt denk jij 'hmm, maar wat wil hij nou?', 'zou hij het dan misschien toch gaan uitmaken met z'n vriendin?', 'zou ik dan toch een kans maken?'. En zulke gedachten zetten je ertoe om je telkens wat passiever op te stellen.

Je wilt misschien horen 'Ja, hij is stiekem heel verliefd op je, dus wacht nog maar eventjes', maar waarom zou je wachten? Als hij aangeeft dat hij dat niet is, neem het dan ook voor waar en laat het zitten. Vertel hem vervolgens dat hij niet het recht heeft om zich op zo'n manier met jouw leven te bemoeien. Kom nou, als er 'ns een verkeerde jongen tussen zit van wie hij écht niet zou willen dat je met hem omgaat, kan dat ook rustig en duidelijk verteld worden zonder 'klote opmerkingen'.

Wie besluit met wie je wel en niet uitgaat? Hij of jij? Wie leeft jouw leven nou? Hij of jij? Doe 'ns normaal en kies 'ns voor jezelf. Voor je het weet laat je hem ook kiezen wat je wel en niet aandoet 'naar dat feest' of 'naar school'.

Het heeft niks met 'jongens' te maken, maar gewoon met hem en met jou. Hij speelt met je gevoelens en jij laat het gebeuren. Je kiest er zelf voor; je kan ook voor iets anders kiezen. Laat z'n huidige vriendin maar met die jongen opgescheept en zoek zelf een leuke.
Oud 02-02-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Als je echt verliefd op hem bent probeer je hem niet te kwetsen en spreek je niet meer met andere jongens af, of überhaupt praten met andere jongens. Ik denk dat hij dan wel bij draait en zijn vriendin verlaat voor jou. Maar eerst moet je laten zien dat je hem echt wilt.
Hiervan ben ik ook overtuigd, dat moet wel werken!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 22:51
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Hiervan ben ik ook overtuigd, dat moet wel werken!
Haha, ik hoop dat ts slim genoeg is om te zien welk stijlfiguur hier is gebruikt .

Nee maar echt, met zulk soort types moet je niet langer omgaan. Het klinkt als echt een foute jongen, een player. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien doet ie t onbewust, maar dat is het eerste wat in me opkomt bij het lezen van je verhaal.
Het is altijd jammer om te zien dat meisjes voor zulke jongens blijven vallen. Echt heel zonde .
Oud 03-02-2009, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Het is altijd jammer om te zien dat meisjes voor zulke jongens blijven vallen. Echt heel zonde .
Oh, is dit het zielige verhaal van de jongen die geen meisjes kan krijgen en dat afwentelt op "ik ben te braaf/aardig/goed, jongens die wel aandacht van meisjes krijgen zijn allemaal klootzakken"?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 13:26
Verwijderd
Correctie:

Citaat:
Het is altijd jammer om te zien dat zulke meisjes voor zulke jongens blijven vallen. Echt heel zonde .
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 14:44
remy476
remy476 is offline
/care you know what to do
Oud 03-02-2009, 17:29
lesecretnoir
lesecretnoir is offline
echt prettig om eens een ander zn mening te horen, anders zie je alles veel te gekleurd. maar inderdaad een hele goede tip om gewoon verder te gaan zonder die drol. voor de rest waren het ook goede tips. maar dat is zo enorm raar aan hem. Hij zegt: ik verlaat mn vriendin niet en je bent helemaal niks voor me. Hij doet: komt me obsessief uithoren over alle jongens waar ik mee afspreek, wordt boos als ik een ander leuk vind, en neemt gelijk vrij van zn werk en gaat 3uur in de trein zitten voor me als er een andere jongen in mn leven is. echt een hele maffe kerel.....

laat me dan ook gewoon verder gaan met mn leven idd.....maar is moeilijk om te doen, als je verliefd bent
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 21:39
igfy
igfy is offline
Wees blij dat hij zijn vriendin niet voor je verlaat! Als jullie wel iets zouden hebben zou hij misschien nog obsessiever doen en kun je nooit meer met een andere jongen praten. En/of hij gaat hetzelfde truukje doen bij zijn volgende slachtoffer en dan ben jij uiteindelijk degene die verlaten wordt.
Oud 04-02-2009, 21:58
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Oh, is dit het zielige verhaal van de jongen die geen meisjes kan krijgen en dat afwentelt op "ik ben te braaf/aardig/goed, jongens die wel aandacht van meisjes krijgen zijn allemaal klootzakken"?
Haha je hebt me door

Het lijkt trouwens een beetje op dat verhaal van The Holiday, daar komt die gast opeens terug naar de vrouw die heel lang verliefd op hem was terwijl ie gaat trouwen met iemand anders. Ze wees hem vervolgens af en kon hem eindelijk uit haar hoofd zetten.
Reageren

Regels voor berichten