Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee maar echt, met zulk soort types moet je niet langer omgaan. Het klinkt als echt een foute jongen, een player. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien doet ie t onbewust, maar dat is het eerste wat in me opkomt bij het lezen van je verhaal. Het is altijd jammer om te zien dat meisjes voor zulke jongens blijven vallen. Echt heel zonde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
echt prettig om eens een ander zn mening te horen, anders zie je alles veel te gekleurd. maar inderdaad een hele goede tip om gewoon verder te gaan zonder die drol. voor de rest waren het ook goede tips. maar dat is zo enorm raar aan hem. Hij zegt: ik verlaat mn vriendin niet en je bent helemaal niks voor me. Hij doet: komt me obsessief uithoren over alle jongens waar ik mee afspreek, wordt boos als ik een ander leuk vind, en neemt gelijk vrij van zn werk en gaat 3uur in de trein zitten voor me als er een andere jongen in mn leven is. echt een hele maffe kerel.....
laat me dan ook gewoon verder gaan met mn leven idd.....maar is moeilijk om te doen, als je verliefd bent ![]() |
![]() |
|
Wees blij dat hij zijn vriendin niet voor je verlaat! Als jullie wel iets zouden hebben zou hij misschien nog obsessiever doen en kun je nooit meer met een andere jongen praten. En/of hij gaat hetzelfde truukje doen bij zijn volgende slachtoffer en dan ben jij uiteindelijk degene die verlaten wordt.
||
Citaat:
![]() ![]() Het lijkt trouwens een beetje op dat verhaal van The Holiday, daar komt die gast opeens terug naar de vrouw die heel lang verliefd op hem was terwijl ie gaat trouwen met iemand anders. Ze wees hem vervolgens af en kon hem eindelijk uit haar hoofd zetten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie in een relatie (afgesplitst van 'Wat is liefde?') Volk | 83 | 23-11-2011 13:44 | |
Psychologie |
jaloezie Apomes | 6 | 24-08-2006 15:21 | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie Verwijderd | 43 | 06-07-2006 01:00 | |
Psychologie |
jaloezie Fantôme | 19 | 23-05-2004 11:39 | |
Liefde & Relatie |
hoe denk jij over jaloezie? snarl | 42 | 27-04-2004 20:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
jaloezie Hannah en Edith | 6 | 20-05-2002 08:56 |