Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2009, 12:55
Merle_89
Merle_89 is offline
Hallo!

Voor een onderzoekje voor school ben ik benieuwd hoe jullie tegen bellen via headphones/ oortje aankijken.. Echt iets voor zakenlieken of eigenlijk best cool?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2009, 15:19
Verwijderd
Not

Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat je in de trein zit en dat er één of andere apaat tegenover je supervriendelijk 'Goedemiddag' meedeelt, ik dan heel droog terug antwoordde en vervolgens constateren dat hij aan het bellen is. Nee, als ik mensen in zichzelf pratend op straat zie lopen doet dat altijd een beetje labiel aan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 15:25
sabrosa
sabrosa is offline
Ik vind het ook niks hoor, zie inderdaad vet vaak mensen in het openbaar vervoer met die dingen en dan houden ze alsnog dat draadje vast om dichterbij hun mond te houden zodat ze verstaanbaar zijn, dan heb ik zoiets van dan kan je toch net zo goed je telefoon normaal vasthouden, zo zwaar zijn die dingen tegenwoordig ook niet meer. En ik schrik ook wel eens van mensen die heel hard op straat praten TEGEN NIETS! Oja ze bellen met headphone pffuu. Maarja verder moeten ze het zelf weten natuurlijk maar ik doe niet mee aan deze grap, gewoon het telefoontje tegen mn oor en gedaan met de pret!
Oud 18-03-2009, 16:25
Verwijderd
jezus boeiend of het hot of not is, t is toch verdomde handig dat je je handen vrij hebt, daar zijn ze voor, niet om hip te zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 16:30
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik verbaas me er altijd over dat scholen genoegen nemen met 3 vragen en slappe antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:08
Carn
Carn is offline
Hoogstaand empirisch onderzoek ftw.
Oud 18-03-2009, 18:22
TerrOr-Trutje
TerrOr-Trutje is offline
-

Laatst gewijzigd op 31-03-2012 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 12:05
Verwijderd
Gebruik het alleen als het drukk is en degene aan de telefoon moeilijk verstaanbaar is erdoor. Dan wil ik mn orodopjes wel uit mn tas vissen maar anders gewoon niet..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 19:57
Verwijderd
ik gebruik het nooit, en vind het ook maar dom staan.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 20:02
Verwijderd
Ik doe niet anders aangezien ik 9 van de 10 keer toch de oordopjes in de iphone heb zitten omdat ik naar boze negers luister. Beetje onhandig dan om alles eerst te ontmantelen alvorens ik aan een gesprek kan beginnen. Mensen die het vervelend of dom vinden laten me uiteraard ijskoud, wat ook weer mede komt door de boze negers die constant in mijn oor blijven schreeuwen hoe weinig zij care'en.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 13:35
Verwijderd
not..

ik denk altijd dat die mensen iets tegen mij ofzo zeggen,,,
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 20:00
Verwijderd
Ik gebruikte het altijd bij het fietsen, maar aangezien ik zowel dat ding als mijn fiets kwijt ben denk ik niet dat ik er nog veel gebruik van zal maken,.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Not
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 21:49
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
jezus boeiend of het hot of not is, t is toch verdomde handig dat je je handen vrij hebt, daar zijn ze voor, niet om hip te zijn?
In het verkeer is het wel handig om je handen vrij te houden om te sturen en een boete van 150 € te voorkomen, maar op straat..Kom nou zeg!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 09:57
Verwijderd
Citaat:
In het verkeer is het wel handig om je handen vrij te houden om te sturen en een boete van 150 € te voorkomen, maar op straat..Kom nou zeg!
ik ben wel eens aan t gameboyen, of ik zit een krant te lezen, of iets in mn zakken aan t zoeken, of mn fiets open aan t maken....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten