Advertentie | |
|
![]() |
|
Gewoon, dingen doen die ik eng vind. Zoals met mijn potentiële vriendje praten. Of onbekende mensen bellen, vooral in het buitenland. Optreden met mijn gitaar en erbij zingen en daarover complimentjes krijgen.
Oh en sommige mensen zijn zo cool dat ik meteen al een kick krijg door met ze te praten zonder dat het eng is. ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Ik krijg een kick van met kleine kinderen spelen en dat ze dan heel lief gaan doen en handjes vasthouden. Of nouja, ik weet niet of het rammelen der eierstokken tot kick gerekend mag worden. Ik krijg wel een kick van vreemden aanspreken en enge dingen doen, of van hele lieve dingen doen die heel erg gewaardeerd worden, of van optreden. Zingen voor publiek enzo. ![]() |
![]() |
|
Iets wiskundigs snappen/oplossen, muziek, praten met leuke mensen, scoren bij voetbal, complimenten krijgen, een hoog cijfer halen voor iets waar ik moeite voor heb gedaan of waarvan ik dacht dat ik het had verpest et cetera.
||
Citaat:
Ik krijg een kick van muziek, wijn en goed weer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een sprong in het diepe Christiana | 14 | 16-01-2006 15:48 | |
Liefde & Relatie |
voor altijd player??? oODuShIOo | 60 | 25-09-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Lichaam & Gezondheid |