Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"er bestaan ook 1-jarige havo opleidingen maar dat zie ik echt niet zitten"
Als jij dit niet ziet zitten, hoe kan jij HBO engels wel zien zitten dan? niet te hoog willen grijpen. Ik kan vertellen dat het niet mogelijk is om op 20 jarige leeftijd hbo te doen, zonder de vereiste papieren(wel is het mogelijk als je buitelandse diploma heb). Geen enkele hbo instelling doet dat, behalve misschien LOI |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ze zullen je inderdaad vragen waarom je geen havo-diploma hebt of wil halen, als jij daar geen goed antwoord op kan geven, dan heb je pech. (Ik ken wel iemand die op z'n 19de zonder diploma op 't HBO begon, maar die had een goede reden en daarom werd hij wel toegelaten (ipv een jaar havo te moeten gaan doen).)
Als je echt wil, zou ik idd toch voor de havo gaan, als je dat niet lukt, dan is HBO misschien ook te veel voor je... |
![]() |
|
![]() |
niet om mezelf te bewijzen maar ik heb 'voor de grap' op het vmbo bij engels bijna alle beschikbare vwo-examens gemaakt (van die cito officiele gevallen), omdat de docent van mening was dat ik op die manier meer zou leren. ik had niet echt veel fouten en 'slaagde' ook eigenlijk. ik vond het ook niet erg om het vak te volgen op de middelbare school en sloot dat jaar tevens af met een 10 als eindcijfer (: talen over het algemeen heb ik altijd al interessant gevonden, maar tijdens een wiskunde/aardrijkskunde/economieles sterf ik echt. misschien ben ik gewoon een beetje lui, en overweeg ook steeds meer om toch maar de havo te gaan doen dan.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
colloquium doctum gertjetop | 0 | 30-05-2011 13:22 | |
Eindexamens 2008 |
Colloquium Doctum VU babbelientje | 2 | 02-05-2008 18:46 | |
Studeren |
Colloquium Doctum? babbelientje | 28 | 29-04-2008 22:12 | |
Algemene schoolzaken |
Geneeskunde - Colloquium Doctum ellen16 | 22 | 13-04-2004 06:30 | |
Algemene schoolzaken |
Toelatingseisen tot de colloquium doctum Guy,Interrupted | 7 | 02-02-2004 13:53 | |
Algemene schoolzaken |
colloquium doctum Unexplained | 10 | 13-11-2002 17:10 |