Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ze haar muzieksmaak erbij vermeld kan ze ook nog eens beter geholpen worden ^_^ |
![]() |
|
lieve avatar daphne!
maaruh uitgaan als ik uitgaan doe ik eigenlijk nooit... ik ga eigenlijk alleen maar naar concerten, doornroosje, w2, melkweg, 013 kom ik het meest... ow jah in vrankrijk(a'dam) is het wel koewl en ik heb het in kobus(zeeland nbr) oowk wel koewl gehad vorig weekend, ow jah van muziek is het gewoon echt van alles... alleen de top 40 van nu nie echt maar oudere liedjes wel zeg maar..
||
Verwijderd
|
Citaat:
doornroosje - nijmegen waterfront - r'dam melkweg - a'dam goudvishal - arnhem hmh - a'dam rotown - r'dam nighttown - r'dam effenaar - eindhoven zow daar komen ik en iemow-kor wel eens/vaak ik ben alleen nog nooit in effenaar geweest. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
gooi dit alsjeblieft op the afterparty, hier heb je er toch niks aan. Tenminste als je niet van alternatieve muziek houdt.
maar goed. Ik ga meestal naar tentfeesten en daar draaien ze trance, skihut en ontzettende boerenmuziek (normaal, BZB, jovink, WC experience) Prachtig dus. Als er niks te doen is in de buurt gaan we meestal naar de ster in Nieuwkuijk. Daar staan we dan boven. Daar draaien ze top40 en trance.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vragenlijst Profielwerkstuk Muziek rockerbaby | 12 | 29-11-2009 08:27 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoevaak heb jij CKV? Skittle | 40 | 11-03-2006 14:26 | |
VWO |