![]() |
|
Verwijderd
|
OGG Vorbis is zojuist naar 1.0 officieel gegaan.
Waar ik een hele poos terug al uitermate gecharmeerd was van OGG Vorbis, is het alleen maar beter geworden! Een uitermate goed iets, me dunkt. Ik hoop dat OGG Vorbis zo snel mogelijk een 'gemeenschappelijk' goed gaat worden, want het is i.m.o. dik superieur aan L.A.M.E. En geloof me; niet zo'n klein beetje. Sceptici kunnen hun hart ophalen op een nietsverhullende set samples die ik even gemirrord heb van http://www.xiph.org/ogg/vorbis/listen.html -- te vinden op www.irrelevant.nl/codecs . Misschien bij velen al bekend dit nieuws trouwens, maar er zal maar eens iemand zijn aan wie 't ontgaan is. --edit: Sorry, tag vergeten :> Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 15:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon doen! -- Iedereen! |
![]() |
||||
![]() |
Dobermann, wat ontzettend kut om dat te quoten zeg.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatste = ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb een vraag...
Ik zie dat al die bestanden super klein zijn.. Ook de MP3 is heel erg klein voor toch een minuut muziek... Hoe krijg ik die zo gecodeerd dat ze zo klein zijn en waarmee?! Ik heb het nodig voor een website van het koor van mijn zus... Daar staan al Mp3tjes op.. kleine fragmenten vd. CD... http://www.ulftsenachtegalen.nl (geen spam, gewoon ff zodat je kan zien dat het waar is, of je moet me zo maar geloven... JE HOEFT DUS NIET TE KIJKEN ALS JE ME GELOOFT) AUB meer informatie...
||
![]() |
Citaat:
Nieuwe codec 4090x, en t kan wel veel beter zijn ed, maar wie gaat nou de moeite nemen alles om te coderen (zoals je zelf al zegt --> levert nauwelijks winst) / opnieuw te rippen (wie heeft er nou van al z'n mp3 orginal cd's?) / downloaden met share-programma's die nog totaal mp3-minded zijn. Leuk initiatief, gaat niks worden.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ghehe, ik heb er eens de tijd voor genomen mijn Nickelback CD met EAC te kopieren en dan met OggDropXP met een nominale bitrate van 192kbs te encoderen
![]() Nou, ik kan geen enkel verschil tussen de CD en Ogg bestanden horen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 01-08-2002 om 19:33. |
![]() |
|
|