Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp er geen reet van of het is een klote wijf.
Ze wou tijd aan haar studie besteedden door niet te veel om te gaan met jongens en uitgaan enzo. Waar haalt ze dan in godsnaam de tijd vandaan om een maand lang met één of andere gozer aan te pappen? Ze heeft dus haar belofte gebroken. Geen tijd meer aan besteden, dumpen en een leven zoeken. |
![]() |
|
Ik vind het zowiezo een beetje raar; zei mag dus geen andere jongen leuk vinden, omdat jij je nu kut voelt? Maar jij hebt dus ook wat meiden gehad in die tijd, meerderen zeg je? Ik kan me voorstellen dat zei dit ook niet prettig heeft gevonden. En ik wil eigelijk welleens weten of zei er toen ookiets gezegt over heeft?
|
![]() |
|
![]() |
das echt een moeilijke situatie,
ik weet wat het is een lange afstands relatie, mijn eerste vriend woonde ook ver, zo een 50 min met de trein, in het begin werkte het, maar toen we ongeveer 4 maanden samen waren begon het echt te verminderen van elkaar zien, maar niet van elkaar praten... maar bij jou komt dan daar nog de afspraak van de open relatie, en ik denk dat dat het nog gecompliceerder heeft gemaakt, ik kan me best voorstellen dat zoiets moeilijk te regelen is en dat het vaak uit de hand kan lopen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie is over... Choke | 19 | 07-11-2004 15:46 | |
Liefde & Relatie |
klote gevoel door beste vriendin dwerggg | 11 | 11-05-2004 07:14 | |
Psychologie |
wat een klote leven!!!! gangstah-gurl | 36 | 12-12-2003 11:06 | |