Advertentie | |
|
![]() |
|
"De hersenen kunnen het woord 'OF' niet bevatten.", wat een onzin. Je leest er gewoon snel overheen.
Bij de eerste test had ik trouwens het antwoord "goed", maar dat is ook gewoon het meest logische antwoord. En dat van dat varken is gewoon complete bullshit.
|
Ik vond het anders heel erg bizar, met die f'en. En ook dat rekengedoetje. Ik kan niet eens rekenen, dus ik dacht, dat gaat fout, maar toen dacht ik gewoon aan een rode hamer en voelde ik me saai
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had een groene hamer, ik ben een halve creatieveling? Jammer dat ik de helft van die testjes al kende, dan weet je alsnog niet of je nu een psychopaat bent of niet.
Oh en ik kan mijn voet gewoon de goede kant op laten draaien als ik met mijn hand een 6 teken. The perks of being a piano player ofzo. En wat een onzin: "je hersens kunnen het woord 'of' niet bevatten", natuurlijk kunnen ze het bevatten anders kon je die zin niet lezen. Je kijkt er alleen overheen omdat het een functiewoord is en geen inhoudswoord. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben geen psychopaat, geen genie en ik dacht aan een rode hamer
![]() Wat me trouwens wel opvalt is dat iedereen het heeft over een 'blauwe schroevendraaier' of een ander soort gekleurd gereedschap, terwijl de opdracht was: "Denk nu aan een gereedschap en een kleur". Dus niet aan een gekleurd stuk gereedschap ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij test 1 had ik werkelijk geen idee. Ik wou het ook niet weten
Bij test 2 telde ik 3 keer een F , in 5 seconden Bij test 3 dacht ik aan een oranje hamer Bij test 4 lukte het me niet. en die varken euh tja. Ik kan totaal geen dieren tekenen. Het ziet er ook niet uit. ^^ Deze vind ik het vaagst van allemaal. Ik zat trouwens wel te twijfelen of ik twee of vier poten moest tekenen ![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2008 om 09:34. Reden: tekst vergeten |
![]() |
|
De vrouw vermoordde haar zus omdat de man de echtgenoot was van de vrouw ... hmpf...
Ik telde 6 F's (heb de test al 3x eerder gedaan...) Is een zwarte tang ook goed?? Test met de rechtervoet is flauw.. ik kan hem niet!! GRRRR De varken is net zo iets als sterrenbeelden... stom .... Mijn conclusie is dat de psychologen nieuwe testen moeten bedenken die nog niemand kent .. ik kende deze testen bijna allemaal...
|
Ik ben geen psygopaat, dacht dat dat mens gewoon gek was ofzo
![]() las 5 keer een F wat best zeldzaam blijkt te zijn dach netjes aan een rode hamer Die test met voet is frustrerend ![]() tekende alleen een hoofd van een varken met grote oren op het midden van het papier (naja paint venster) ![]()
||
Citaat:
![]() Alsof dit serieuze psychologische tests zijn.
|
Je spreekt 'of' meer uit als ov en daarom lees je er zo gauw overheen. Als je minder goed engels spreek of 'of' gewoon uitspreekt als of, dan zal je ze wel geteld hebben, denk ik.
(dat was trouwens de verklaring van Brainiac.) Ik had het eerste fout, want ik dacht dat de man misschien de geheime minnaar van haar zus was. De tweede had ik 3 f'en geteld. De derde had ik niet want ik was per ongeluk iets te ver naar beneden gescrolled en toen zag ik staan dat je waarschijnlijk aan een rode hamer dacht, terwijl ik nog geen gereedschap had gedacht. De 4e kan ik inderdaad niet. Mijn biggetje had 4 poten, weinig detail, middelmatige oren, stond bovenaan mijn papier en keek me recht aan. Zijn staart is behoorlijk lang. Leuke testjes. ![]()
||||||||||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2008 om 11:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
De lengte van de staart : geeft de kwaliteit van je sexleven aan, des te langer de staart, des te beter !!!!!!
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1+2 kende ik al
Ik dacht idd aan een rode hamer, mijn voet wil alleen na goed oefenen nog steeds met de klok meedraaien en mijn varkentje staat met zijn hoofd naar links, maar kijkt je wel aan. Oortjes en staart zijn in proportie, vier poten en hij staat iets hoger dan het midden. Ben wel heel normaal ![]()
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat de zus in de weg stond van de relatie (het verbood ofzo) en daarom dood moest. Nou ja, ik dacht het niet, maar ging actief op zoek naar een stom te verwachten antwoord. Halve psychopaat.
![]() Ik zag 3 Fén bij twee keer lezen. ![]() Ik dacht aan rood en aan hamer, ik had al verwacht dat hamer/schroevendraaier (meest gebruikte 'doe-het-zelf'-gereedschap lijkt me ![]() ![]() Test 4, boeiend. Test 5, onzinvarkentjestest. |
![]() |
|
Test 1 fout, 4 f'en bij test 2, rode schroevendraaier bij test 3 (ik dacht aan een rode waterpomptang maar sprak schroevendraaier uit
![]() Dat van dat gereedschap klopt voor geen meter want bijna niemand noemt een rode hamer hier.
|
mijn familie wel. ik had eerst rode hamer zelf op een briefje geschreven en hen ook allemaal een briefje gegeven, en 5/6 hadden een rode hamer ze zaten echt te kijken
![]() Mss werkt het 'beter' als je de test persoonlijk afneemt dan dat je zit te denken van: hmmmm wat voor gereedschap zal ik eens noemen.
||
Geinige testjes
![]() Ik dacht trouwens aan een roze dildo, dat was zeker niet de bedoeling? Ik dacht dat het om gereedschap in het algemeen ging. Dat komt waarschijnlijk omdat roze mijn lievelingskleur is (roze is eigenlijk lichtrood, dus dat klopt wel beetje wat betreft de rode hamer) en een dildo is wat mensen verwachten dat (of is het wat) ik gebruik en ja, dat is een soort hulpmiddel, net als....uh... laten we zeggen een hamer. Die met die draaiende voet en met de F's tellen kende ik al, maar die 6 F'en telde ik de eerste keer volgens mij ook gewoon, maar bij een soortgelijke test ging ik jaren terug dan weer de mist in. Citaat:
Laat mij een olifant tekenen en het lijkt een konijn, ik weet niet hoe dat kan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
IQ Test grootste bullshit Creeperded209 | 20 | 20-07-2015 00:25 | |
Drugs & Alcohol |
Speed laten testen. $TR@NG3R | 10 | 11-07-2010 23:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Statistiek: welke test kiezen? Blackeyed | 1 | 22-02-2009 19:28 | |
Psychologie |
Is astrologie onzin ? Het antwoord van de Psychologie. Psycho-test | 29 | 28-01-2005 23:16 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran test ballistische raket! Mujahid | 32 | 27-05-2002 22:40 |